Μετά από τη συνεργασία του με τον Ντάνιελ Άρσαμ για το σχεδιασμό του σκηνικού και αντικειμένων για τη συλλογή Άνοιξη 2020, ο σχεδιαστής των ανδρικών ενδυμάτων του Dior, Κιμ Τζόουνς προσέγγισε ξανά τον διάσημο αμερικανό καλλιτέχνη, για να βοηθήσει στη δημιουργία και της διαφημιστικής καμπάνιας της σειράς.

Οι φωτογραφίες με τον φακό του Στίβεν Μάιζελ παρουσιάζουν ένα κανονικών διαστάσεων διαβρωμένο γλυπτό του Άρσαμ, το οποίο θυμίζει το αυτοκίνητο DeLorean της κλασικής ταινίας της δεκαετίας του 1980 «Επιστροφή στο Μέλλον» (Back to the Future) μέρος μιας έννοιας που ο καλλιτέχνης ονομάζει «φανταστική αρχαιολογία».

 

View this post on Instagram

Do these wheels look familiar? Swipe to get a better look of this incredible eroded sculpture by @DanielArsham – the backdrop for the just-released #DiorSummer20 ad campaign by Steven Meisel – based on the time-traveling DeLorean car from "Back to the Future". Zoom in on highlights from the #DiorxRIMOWA capsule by @MrKimJones and click on the link in our bio to discover a special #DiorOblique filter inspired by the cabin luggage in a gradient blue version of the motif now available exclusively at the Dior boutique at 127, Avenue des Champs-Élysées in Paris.⁠⠀ © Steven Meisel⁠⠀ DELOREAN® and related marks, trade dress, and logos are intellectual property of DeLorean Motor Company and are used under licence.⁠

A post shared by Dior Official (@dior) on

«Η διαφημιστική καμπάνια αντανακλά το παρελθόν και το μέλλον του Dior με ένα δροσερό, διαχρονικό τρόπο» ανέφερε ο Κιμ Τζόουνς σε δήλωσή του.

Τα μοντέλα Braien Vaiksaar, Ludwig Wilsdorff, Serigne Lam, Kohei Takabatake και Liam Marquant ποζάρουν με γκρι και μπλε κοστούμια με βαλίτσες και τσάντες από την αποκλειστική συνεργασία του Dior με τη γερμανική εταιρεία κατασκευής αποσκευών Rimowa.

Ο Ντάνιελ Άρσαμ με έργα γλυπτικής, ζωγραφικής, αρχιτεκτονικής και βίντεο δημιουργεί και αποκρυσταλλώνει διφορούμενους, ενδιάμεσους χώρους ή καταστάσεις που χαρακτηρίζει μελλοντικά κειμήλια του παρόντος.

Διαβρώνει σύγχρονα αντικείμενα και σύγχρονες ανθρώπινες μορφές με τη βοήθεια γεωλογικών υλικών όπως είναι η άμμος, ο σεληνίτης, η ηφαιστειακή τέφρα, για να φαίνονται σαν να έχουν μόλις ανακαλυφθεί, ενώ ήταν θαμμένα επί αιώνες.

Ο Ντείβιντ Άρσαμ δημιουργεί αόριστες στιγμές, παραποιώντας και επανερμηνεύοντας υπάρχοντα υλικά και δομές ώστε να δίνουν θεαματικό αποτέλεσμα στους θεατές.

Την καλλιτεχνική ευθύνη της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Dior υπογράφει η Ρόνι Κουκ Νιουχάουζ.