Ενώ η χρήση της αληθινής γούνας στη μόδα αποτελεί θέμα συνεχών συζητήσεων επί χρόνια, φαίνεται πως το τελευταίο διάστημα η αντιπαράθεση εντείνεται, αποδίδοντας ωστόσο καρπούς.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα αυτό της εταιρίας Macy’s Inc. Η εταιρεία στη οποία ανήκουν οι αλυσίδες αμερικανικών καταστημάτων Macy’s και Bloomingdale’s ανακοίνωσε, συγκεκριμένα ότι θα σταματήσει να πουλά αληθινή γούνα από τις αρχές του 2021, υποχωρώντας σε ένα ολοένα και πιο πιεστικό αίτημα φιλοζωικών οργανώσεων.

«Παρακολουθούμε στενά τις τάσεις των καταναλωτών και των εταιρειών, ακούμε τους πελάτες μας και αναζητούμε εναλλακτικές στη γούνα», δήλωσε ο Τζεφ Τζενέτ πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Macy’s Inc.

«Ακούσαμε τους συναδέλφους μας. Οι μάρκες των Macy’s ήδη δεν χρησιμοποιούν γούνα, οπότε το φυσικό επόμενο βήμα είναι να επεκταθεί η πρακτική αυτή σε όλη την εταιρεία», πρόσθεσε.

Η γνωστή εταιρεία όπως αναφέρει το ΑΠΕ, τονίζει ότι οι καταναλωτές δεν θα πρέπει να ανησυχούν, καθώς η εταιρεία θα συνεχίσει να προσφέρει εναλλακτικές με ψεύτικες γούνες υψηλής ποιότητας.

View this post on Instagram

Keeping warm in @by_giulia #London

A post shared by Giorgia Tordini (@giorgiatordini) on

Η μόδα γυρνάει την πλάτη της στην αληθινή γούνα

Ολοένα και περισσότερα μεγάλα ονόματα στον χώρο της μόδας, αποφασίζουν να σταματήσουν να πωλούν πραγματική γούνα, ακολουθώντας το παράδειγμα του ιταλικού οίκου μόδας Prada, ο οποίος ανακοίνωσε τον Μάιο ότι δεν θα ξαναχρησιμοποιήσει αληθινή γούνα στις κολεξιόν του.

Ο ιταλικός οίκος Prada ανακοίνωσε ότι παύει να χρησιμοποιεί γούνα ζώων στις κολεξιόν του, προσθέτοντας έτσι το όνομά του στην μακρά λίστα των μεγάλων οίκων μόδας που γύρισαν την πλάτη στο υλικό αυτό τα τελευταία χρόνια.

Η απόφαση της Prada που χαιρετίστηκε από τις οργανώσεις προστασίας των ζώων, ξεκίνησε να εφαρμόζεται σύμφωνα με τον περίφημο οίκο του Μιλάνου, από τη γυναικεία κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020.

«Η καινοτομία και η κοινωνική ευθύνη περιλαμβάνονται στις ιδρυτικές αξίες του ομίλου Prada και η απόφασή του να υιοθετήσει μια πολιτική »χωρίς γούνα» στα είδη του αποτελεί ένα σημαντικό στάδιο αυτής της δέσμευσης», εξήγησε η καλλιτεχνική του διευθύντρια Μιούτσα Πράντα.

«Η έρευνα και η ανάπτυξη καινοτόμων υλικών θα επιτρέψουν στον οίκο να διερευνήσει νέα σύνορα στη δημιουργία, και παράλληλα να ανταποκριθεί στο αίτημα για προϊόντα με περισσότερη περιβαλλοντική ηθική», πρόσθεσε η ιταλίδα σχεδιάστρια.