Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Nissan Juke 2020: Σε νέα εποχή

Nissan Juke 2020: Σε νέα εποχή

Η νέα γενιά του Nissan Juke διατηρεί τη σχεδιαστική της εκκεντρικότητα αλλά είναι μεγαλύτερη σε μέγεθος, ελαφρύτερη, υπόσχεται περισσότερη ευρυχωρία και εργονομία και υψηλή τεχνολογική ενσυνειδητότητα.

To ιαπωνικό compact crossover που εν πολλοίς καθιέρωσε το είδος που σήμερα συγκαταλέγεται στα πλέον δημοφιλή της αγοράς, υποδέχεται τη νέα, δεύτερη γενιά του.

Όπως είναι παραπάνω από προφανές από τις πρώτες αυτές εικόνες του, οι Ιάπωνες σχεδιαστές έμειναν πιστοί στην αισθητική εκκεντρικότητά του, διατηρώντας ανέπαφα στοιχεία όπως οι διογκωμένοι θόλοι, η χαρακτηριστική γραμμή παραθύρων και οροφής και φυσικά το πίσω τμήμα τα οποία συνηγορούν στην ιδιαιτερότητα του Juke.

Παρά την οικεία αισθητική υπόσταση είναι σαφές ότι το σύνολο της σχεδίασης έχει εξελιχθεί προς όφελος του εκσυγχρονισμού αλλά και του δυναμισμού του ενώ, είναι εξίσου σαφές ότι η νέα γενιά του Juke έχει αυξήσει το μέγεθός της.

Για την ακρίβεια, το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 10,5 εκ., αυξάνοντας το συνολικό μήκος κατά 7,5 εκ. στα 4,12 μ. ενώ αν και οριακά, αυξημένο είναι και το πλάτος που «προσθέτει» 3,5 εκ. φτάνοντας τα 1,8 μ. Το αποτέλεσμα, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς είναι περισσότερη ευρυχωρία στο εσωτερικό.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τις συστάσεις της Nissan, oι επιβάτες του πίσω καθίσματος έχουν στη διάθεσής τους 5,8 εκατοστά για τα κάτω άκρα τους ενώ η πιο αποδοτική διάταξη της νέας αρχιτεκτονικής έχει οδηγήσει και στην αύξηση του διαθέσιμου χώρου καθ’ ύψος κατά 1,1 εκ. Σημαντικότερη είναι η βελτίωση της δυναμικότητας του χώρου αποσκευών ο οποίος έχει αυξηθεί σε όγκο κατά 68% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του Juke και μπορεί να φιλοξενήσει 422 λίτρα.

Παρά την αύξηση των διαστάσεων, η μετάβαση στην νέα πλατφόρμα CMF-B και η εκτεταμένη αξιοποίηση ελαφρύτερου χάλυβα υψηλής αντοχής έχει ως αποτέλεσμα την μείωση του συνολικού βάρους κατά 23 κιλά.

Παράλληλα με τον περιορισμό του βάρους, η νέα πλατφόρμα καθιστά το Juke υποψήφιο για το υβριδικό χρίσμα το οποίο θα λάβει δεδομένα σε δεύτερο χρόνο.

Επί του παρόντος ωστόσο το Juke θα είναι διαθέσιμο με τον turbo τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρου που είναι ήδη γνωστός από το Micra και ο οποίος θα προσφέρεται σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. H ισχύς του διαμορφώνεται σε 117 ίππους και 200 Nm ροπής, μεγέθη που επιτρέπουν στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα και σε 11,1 δευτερόλεπτα σε αυτήν με το αυτόματο.

Εξαιρετικά σημαντική είναι και η αναβάθμιση του εσωτερικού που έχει αλλάξει ριζικά την εικόνα του συνεπικουρούμενης της προσθήκης νέων ψηφιακών τεχνολογιών. Κυρίαρχη στο πλήρως ανασχεδιασμένο ταμπλό που υπακούει σε pop φόρμες και αποχρώσεις, είναι η νέα οθόνη αφής οκτώ ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Στις ακριβότερες εκδόσεις το infotainment συνδυάζεται και με ψηφιακή οθόνη επτά ιντσών ανάμεσα σε στροφόμετρο και ταχύμετρο του πίνακα οργάνων ενώ παραπάνω από σαφής στη γενική εικόνα είναι η αναβάθμιση και η έμφαση που δίνεται στην ποιότητα των υλικών.

Στις τεχνολογικές προδιαγραφές του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης εντάσσεται προαιρετικά δυνατότητα για Wi-Fi καθώς και σύστημα πλοήγησης Tom Tom με live info για τις συνθήκες κυκλοφορίας, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα φωνητικού ελέγχου ορισμένων λειτουργιών μέσω του Google Assistant. Επιπλέον με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εφαρμογής Nissan Connect, οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ορισμένες λειτουργίες όπως ο κλιματισμός εξ αποστάσεως μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.

Εξίσου αναβαθμισμένο είναι και το παλμαρέ συστημάτων ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης με κυρίαρχη την προσθήκη του ProPilot το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης της Nissan το οποίο μπορεί, υπό ορισμένες συνθήκες, μπορεί να αναλάβει τον έλεγχο του συστήματος διεύθυνσης, πέδησης και του κινητήρα.

Επίσης το Juke διαθέτει σύστημα αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών, σύστημα αναγνώρισης της οδικής σήμανσης, cruise control με περιοριστή ταχύτητας σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων και προειδοποίησης τυχόν εμποδίων κατά την οπισθοπορεία.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η διάθεση του στην Ευρώπη θα ξεκινήσει από τον προσεχή Νοέμβριο.

Sports in

Άρης – Ολυμπιακός 1-1: Ο Ολυμπιακός μπορούσε, ο διαιτητής δεν ήθελε

«Χειρουργείο» του Ολυμπιακού στο Κλεάνθης Βικελίδης, με τον διαιτητή να σταματάει με το έτσι θέλω τους Ερυθρόλευκους.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024