H Ηonda συνεχίζει την αποσπασματική δημοσιοποίηση πληροφοριών και στοιχείων του αμιγώς ηλεκτροκίνητου city-car με σαφή lifestyle προσανατολισμό σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση και τον τεχνολογικό εξοπλισμό το οποίο θα αναλάβει από το 2020 να συστήσει το νέο ηλεκτρικό «πρόσωπο της ιαπωνικής φίρμας.

Αυτή την φορά η Honda ρίχνει περισσότερο φως στα κρίσιμα στοιχεία των τεχνικών χαρακτηριστικών του τα οποία μέχρι πρότινος παρέμεναν επτασφράγιστο μυστικό και παρά το γεγονός ότι το ιαπωνικό ηλεκτρικό μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για προ-παραγγελία σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένων ευρωπαϊκών. Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι στις αγορές της γηραιάς ηπείρου όπου ήδη είναι διαθέσιμο προς προ-παραγελία το Honda e έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον περίπου 31.000 δυνάμει αγοραστών.

Ανεξαρτήτως απήχησης και σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, σύμφωνα με τις νέες συστάσεις το Honda e θα ενσωματώσει μπαταρία ιόντων λιθίου με απόδοση 35,5 kWh η οποία τοποθετείται χαμηλά στο κέντρο του πλαισίου εξασφαλίζοντας στο λιλιπούτειο μοντέλο την «ιδανική» κατανομή βάρους 50/50.

Την κίνηση θα αναλαμβάνει ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα τοποθετείται πίσω, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η κίνηση υα μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Επί του παρόντος η ιαπωνική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για τις επιδόσεις του αναφορικά με την επιτάχυνση ή την μέγιστη ταχύτητα.

Σε ό,τι αφορά το κρίσιμο στοιχείο της αυτονομίας, βάσει του νέου πρωτοκόλλου WLTP το Honda e θα προσφέρει αυτονομία 200 χλμ. Η επαναφόρτιση των μπαταριών θα μπορεί να γίνει είτε μέσω απλού φορτιστή είτε μέσω ταχυφορτιστή με το δεύτερο να εγγυάται την αναπλήρωση της ενέργειας των μπαταριών στο 80% σε μόλις 30 λεπτά.

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η Honda πλην του ηλεκτρικού χαρακτήρα του, το νέο μοντέλο θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην υψηλή τεχνολογία σε ό,τι αφορά τα περιφερειακά συστήματά του. Έτσι, αν και έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο με διαστάσεις 3,895 μ. μήκος, 1,75 μ. πλάτος και 1,495 μ. ύψους που μπορεί να φιλοξενήσει μόλις τέσσερις επιβαίνοντες, το Honda e θα διαθέτει ως έκδοση παραγωγής κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες.

Παράλληλα στο εσωτερικό του εκτός από τις οθόνες όπου θα προβάλλεται η εικόνα από τις πλευρικές κάμερες, το ταμπλό θα φιλοξενεί δύο ακόμα οθόνες με διαγώνιο 12,3 ιντσών οι οποίες θα φιλοξενούν τον πίνακα οργάνων και τις λειτουργίες του infotainment το οποίο με τη σειρά του θα επωφελείται από πολλαπλές εφαρμογές.

Αν και επί του παρόντος δεν υπάρχουν ανακοινώσεις που να αφορούν την τιμή του, χαρακτηριστική είναι η πρόσφατη τοποθέτηση του project manager του μοντέλου Kohei Hitomi ο οποίος έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα πρόκειται για ένα προσιτό μοντέλο.

«Το κόστος είναι ένας σημαντικός παράγοντας. Το iPhone δεν είναι φθηνό προϊόν αλλά ακόμα και έτσι όλοι θέλουν ένα iPhone. Υπάρχει πάντα αιτιολόγηση για το υψηλό κόστος, τα iPhone είναι πρακτικά και προσφέρουν υψηλές επιδόσεις. Το ίδιο πιστεύουμε και για το ηλεκτρικό μας μοντέλο. Δεν επιθυμούμε να προσφέρουμε ένα low-cost προϊόν», έχει δηλώσει χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Γράψτε το σχόλιό σας