Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Αποκαλυπτήρια για την Mercedes W10 του 2019

Αποκαλυπτήρια για την Mercedes W10 του 2019

Το δέκατο μονοθέσιο της νέας νικηφόρας εποχής της Mercedes στην F1 έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα στην πίστα του Silverstone, με προφανή φιλοδοξία το έκτο διαδοχικό νταμπλ στην κορυφαία διοργάνωση του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η πολυνίκης και παγκόσμια πρωταθλήτρια Formula 1, Mercedes F1, έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθεσίου W10 με το οποίο φιλοδοξεί να εξακολουθήσει το επιβλητικό σερί νικών που την έχει αναδείξει ως την απόλυτη κυρίαρχο της νέας υβριδικής εποχής της Formula 1 που ξεκίνησε πριν τέσσερα χρόνια.

Η W10 έκανε τα πρώτα της χιλιόμετρα στη βρετανική πίστα των 2,98 χλμ. με το γνώριμο οδηγικό team των Valtteri Bottas ο οποίος προηγήθηκε και τον Lewis Hamilton που ακολούθησε, οι οποίοι έδραξαν την ευκαιρία να κάνουν τους πρώτους αναγνωριστικούς γύρους στο Silverstone πριν τις επίσημες δοκιμές, εκμεταλλευόμενοι το «παράθυρο» που δίνουν οι κανονισμοί για διαφημιστικούς σκοπούς.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes F1, Toto Wolf, σε δηλώσεις του για την W10 ανέφερε ότι οι νέοι κανονισμοί αεροδυναμικής έχουν αυξήσει τις απαιτήσεις για την νέα χρονιά.

«Η νέα χρονιά θα είναι πρόκληση για όλους μας. Οι κανονισμοί έχουν αλλάζει σημαντικά. Έπρεπε να ξεκινήσουμε από το μηδέν, και να αποδείξουμε ξανά την αξία μας στους ανταγωνιστές μας αλλά και να ξεπεράσουμε τους εαυτούς μας για ακόμα μία φορά. Ξεκινάμε τη σεζόν με μηδέν βαθμούς, δεν παίρνουμε τίποτα ως δεδομένο και δεν κατατρυχόμαστε από καμία αίσθηση ότι η κορυφή μας οφείλεται εκ των προτέρων. Για την ακρίβεια, με τις αλλαγές που έχουν γίνει στους κανονισμούς κάθε ομάδα έχει τις ίδιες ελπίδες για τον τίτλο εξ ου και τις αντιμετωπίζουμε όλες ως πιθανές απειλές».

Το στέλεχος της γερμανικής ομάδας συμπλήρωσε επίσης ότι «Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης για να δούμε κατά πόσο οι προσομοιώσεις μας και οι προσδοκίες μας θα ευοδωθούν στην πράξη. Θα αφοσιωθούμε στους εαυτούς μας, θα επιχειρήσουμε να χτίσουμε την απόδοση του αυτοκινήτου και ευελπιστώ ότι θα είμαστε έτοιμοι όταν ξεκινήσει η αγωνιστική δράση στη Μελβούρνη».

Σε ό,τι αφορά το μονοθέσιο αυτό καθ΄αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι παρά τις προσαρμογές που έχουν υλοποιηθεί στην αεροδυναμικής βάσει των νέων κανονισμών η W10 διατηρεί, πολλά μέρη της αρχιτεκτονικής αλλά και το ίδιο μεταξόνιο με την προκάτοχό της.

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας James Allison ανέφερε χαρακτηριστικά: «μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει ότι η υλοποίηση στη W10 είναι σαφώς βελτιωμένη. Κάθε εξάρτημα επανασχεδιαστηκε και βελτιστοποιήθηκε, επιτρέποντάς μας μια αεροδυναμική βελτίωση που ξεπερνά ακόμα και τις προσδοκίες μας σε σχέση με τους φυσικούς περιορισμούς που επιβάλλει ο σχεδιασμός του 2018».

Πέρα ωστόσο από τις επιβεβλημένες αλλαγές σε επίπεδο αεροδυναμικής και τις βελτιώσεις που έχουν συντελεστεί σε κάθε επίπεδο, η W10 επωφελείται και από μια σημαντικά αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος.

«Υλοποιήσαμε βελτιώσεις στο σύστημα ψύξης της μονάδας ισχύος οι οποίες θα διαδραματίσουν το δικό τους ρόλο στην αεροδυναμική υπόσταση του μονοθεσίου, παρέχοντας παράλληλα πλεονεκτήματα σε επίπεδο αποδοτικότητας. Παράλληλα βελτιώσεις έχουν γίνει στο θάλαμο καύσης και στο στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα εσωτερικής καύσης ενώ έχουν πραγματοποιηθεί αναβαθμίσεις ως προς την αποδοτικότητά του. Το ίδιο ισχύει και για το σύστημα ERS ενώ η δομή των MGU-H και MGU-K και της μονάδας ισχύος εν συνόλω λειτουργεί πλέον πιο αποδοτικά, συμβάλλοντας στην καλύτερη διαχείριση και αξιοποίηση της ενέργειας κατά τη διάρκεια του αγώνα», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Andy Cowell επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της Mercedes-AMG F1.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς η διαθεσιμότητα καυσίμων έχει  αυξηθεί κατά 5 κιλά στα 110 κιλά, στοιχείο που όμως σύμφωνα με τον Α. Cowell μπορεί και να μην αξιοποιηθεί χάρη στη δεδομένη αποδοτικότητας των κινητήριων συνόλων και των πλεονεκτημάτων που συνεπάγεται το χαμηλότερο βάρος.

«Αν έχεις ένα αποδοτικό κινητήρα και αποδοτική αεροδυναμική, έχεις τη δυνατότητα να ξεκινήσεις τον αγώνα με λιγότερα από 110 κιλά καυσίμου. Κάθε πέντε κιλά λιγότερου βάρους ισοδυναμούν με όφελος 2/10ων  του δευτερολέπτου σε χρόνο ανά γύρο, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχει αυτομάτως μια ανταμοιβή αν εκκινήσεις έναν αγώνα με όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο ίδιος.

Sports in

Έγραψε ιστορία η Άρσεναλ

Το ρεκόρ των «κανονιέρηδων» και η... συνταγή που πρέπει ν' αλλάξει για την Τσέλσι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024