Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Η Renault F1 παρουσιάζει το νέο της μονοθέσιο RS.19

Η Renault F1 παρουσιάζει το νέο της μονοθέσιο RS.19

Η Renault F1 Team έκανε τα αποκαλυπτήρια του νέου της μονοθεσίου, το οποίο επωφελείται από μια σημαντικά αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος, και υπόσχεται εξίσου σημαντικές βελτιώσεις σε επίπεδο αεροδυναμικής, φιλοδοξώντας, με τη συνδρομή και του νέου οδηγικού team στο οποίο προστέθηκε ο πολυνίκης Daniel Riciardo να κεφαλαιοποιήσει την πρόοδο που έχει κάνει από την επιστροφή της στην F1.

H Renault F1 αποκάλυψε το νέο της μονοθέσιο για την φετινή σεζόν με το οποίο, συνεπικουρούμενων και των σημαντικών αναβαθμίσεων που έχουν γίνει στα κέντρα εξέλιξης της RS.19 φιλοδοξεί να κλείσει την ψαλίδα από την «τριανδρία», των Mercedes, Ferrari και Red Bull που βρέθηκαν στις πρώτες θέσεις του περσινού πρωταθλήματος κατασκευαστών της F1.


Καθοριστικό ρόλο στο στόχο της ομάδας της Renault, αποτελεί και η προσθήκη του Daniel Riciardo στο οδηγικό team που μαζί με το Nico Hulkenberg αλλά και τις σημαντικές αλλαγές που έχουν συντελεστεί, τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και δυναμικού στις εγκαταστάσεις του Enstone οι οποίες είναι υπεύθυνες για την εξέλιξη του αμαξώματος της RS.19 όσο στο Viry, όπου εξελίσσεται η μονάδα ισχύος του μονοθεσίου, φιλοδοξεί να κεφαλαιοποιήσει την πρόοδο που έχει σημειώσει από την επιστροφή της στην F1 ως εργοστασιακή ομάδα.

Ενδεικτικής της κατεύθυνσης της Renault F1 Team, είναι οι δηλώσεις του αγωνιστικού διευθυντή της ομάδας Cyril Abiteboul ο οποίος ανέφερε:

«Πιστεύουμε ότι τώρα είναι η σωστή στιγμή να δείξουμε όλα αυτά για τα οποία εργαστήκαμε στο παρασκήνιο τα τελευταία τρία χρόνια και για τα οποία είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, αποδεικνύοντας στην πράξη τη δέσμευσή μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η πρώτη φάση του σχεδίου μας ήταν η αναγέννησή μας ως εργοστασιακή ομάδα. Κάθε τμήμα του εργοστασίου έχει βελτιωθεί, έως και αναμορφωθεί ριζικά. Από την αεροσήραγγα μέχρι τον εξοπλισμό της κατασκευής του μονοθεσίου και τους προσομοιωτές, κάθε τομέας έχει βελτιωθεί με την προοπτική να ανταγωνιστούμε τους καλύτερους».

«Στο Viry υπήρξαν επίσης βελτιωτικές παρεμβάσεις, νέες προσλήψεις και η αναβάθμιση του εξοπλισμού η οποία και συνεχίζεται με την παραλαβή νέων εξαρτημάτων με κυρίαρχη την προσθήκη ενός νέου πάγκου δοκιμών του κινητήρα ο οποίος θα συμβαδίζει με τους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ από το 2021. Επίσης, εντός του 2020, θα αποκτήσουμε νέες εγκαταστάσεις όπου και θα στεγαστεί το νέο τμήμα εξέλιξης κινητήρων».

Πλην των επίσημων δηλώσεων, η πορεία εξέλιξης της RS.19 αποτυπώνει μια ιδιαιτέρως επιθετική προσέγγιση από μέρους της Renault καθώς οι άνθρωποι της γαλλικής ομάδας εξακολουθούν να εργάζονται για τη βελτίωση των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών του μονοθεσίου, φιλοδοξώντας να αξιοποιήσουν και το τελευταίο δευτερόλεπτο εν όψει των όψει των δοκιμών την ερχόμενη εβδομάδα με στόχο υψηλότερες επιδόσεις.

Παράλληλα με την σχεδιαστική-αεροδυναμική βελτίωση του αμαξώματος, η RS.19 επωφελείται και από μια νέα μονάδα ισχύος η οποία σύμφωνα με τους μηχανικούς του Viry είναι σημαντικά αποδοτικότερη συγκριτικά με την τελευταία έκδοση του κινητήρα της περσινής σεζόν.

Sports in

Έγραψε ιστορία η Άρσεναλ

Το ρεκόρ των «κανονιέρηδων» και η... συνταγή που πρέπει ν' αλλάξει για την Τσέλσι

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024