Τα τρία γουρουνάκια πρωταγωνιστούν στην νέα καμπάνια του οίκου Gucci
Στις 5 Φεβρουαρίου, ο σκύλος θα δώσει την σκυτάλη σε ένα άλλο ζώο για το 2019 σύμφωνα με το κινεζικό ημερολόγιο: τον χοίρο
Συχνά συνδέεται με την ειλικρίνεια, την τιμιότητα και την γενναιοδωρία, ο χοίρος αναφέρεται ως εμβληματικό ζώο του έτους 2019, σύμφωνα με το κινεζικό ημερολόγιο, διαδεχόμενος τον σκύλο.
Για άλλη μια φορά, ο οίκος Gucci γιορτάζει αυτό το γεγονός, μετατρέποντας το γουρούνι στο πιο μοδάτο ζώο για μια περιορισμένη συλλογή ρούχων και αξεσουάρ. Τι μπορούν να περιμένουν οι φίλοι του ιταλικού οίκου; Ένα αθώο γουρούνι εμπνευσμένο από την δημιουργική ομάδα του οίκου Gucci.
Οι ανέμελες εικόνες (που πρωταγωνιστούν και στην εφαρμογή Gucci), παράλληλα με την αναπόφευκτη αναφορά στα τρία γουρουνάκια του Walt Disney που δημιουργούν μοναδικά μοτίβα σε κομμάτια pret-a-porter και αξεσουάρ. Σετ ρούχων γυμναστικής, πόλο μπλουζάκια και παπούτσια με το λογότυπο των τριών αξιολάτρευτων ζώων της παιδικής μας ηλικίας φιγουράρουν σε αυτήν την πρωτότυπη και γλυκιά καμπάνια.
Για μια πιο ολοκληρωμένη εμφάνιση, ο οίκος αποκάλυψε επίσης ένα ζευγάρι γυαλιά και τρία κοσμήματα με γουρούνια, που σφύζουν από πρωτοτυπία . Θα μπορούσε τελικά ο χοίρος να γίνει ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου; Η απάντηση αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Gucci και σε επιλεγμένα καταστήματα.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις