Μετά την αποκάλυψη του ανανεωμένου RC στην έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2018, η Lexus συμπληρώνει την γκάμα του σπορ coupe της με την σπορ προσανατολισμού εκδοχή RC F και την ακόμα πιο σκληροπυρηνική και περιορισμένη έκδοση Track Edition η οποία πραγματοποιεί την πρώτη της επίσημη εμφάνιση στην έκθεση του Detroit.

Οι πιο ορατές αλλαγές αφορούν την όψη της RC F έκδοσης η οποία εκτός από τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν νέα LED ημέρας, οι σχεδιαστές της Lexus έχουν αυξήσει το μέγεθος του διαχύτη ο οποίος καταλαμβάνει όλη την έκταση του μπροστινού τμήματος. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα τα οποία μιμούνται αυτά των υπόλοιπων εκδόσεων του ανανεωμένου RC ενώ το ίδιο ισχύει και για το νέο προφυλακτήρα.

Aλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στον ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα των 5,0 λίτρων ο οποίος έχει ενισχύσει την αποδοτικότητά του με φόντο τις νέες αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων και το νέο πρωτόκολλο δοκιμών WLTP, μειώνοντας τη συνολικά προσφερόμενη ισχύ του στους 457 ίππους και τα 520 Nm ροπής.

Η ισχύς εξακολουθεί να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή του ίδιου αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων με τη διαφορά ότι οι μηχανικοί της Lexus έχουν πραγματοποιήσει βελτιώσεις που εγγυώνται την υψηλότερη απόκριση. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι το RC F διαθέτει πλέον σύστημα Launch Control στο βασικό εξοπλισμό του, η ενεργοποίηση του οποίου εγγυάται την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ. σε 4,5 δευτερόλεπτα.

Στο βασικό εξοπλισμό του ιαπωνικού ανήκουν επίσης τα σπορ ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S τα οποία έχουν σχεδιαστεί ειδικά προκειμένου να περιορίζουν τα φαινόμενα υποστροφής, προσφέροντας παράλληλα αυξημένη πρόσφυση και αντοχή.

Το σκεπτικό της έκδοσης RC F αναλαμβάνει να οδηγήσει ένα βήμα μακρύτερα, η νέα Track Edition η οποία προστίθεται στην γκάμα με μια σειρά περαιτέρω βελτιώσεων και νέων χαρακτηριστικών που την καθιστούν ικανότερη, και της εξασφαλίζουν ένα πιο αγωνιστικό προφίλ.

Μια από τις σημαντικότερες διαφορές της σε σχέση με την «απλή» RC F είναι η διαφορά βάρους καθώς η Track Edition χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων, ένα υλικό από το οποίο κατασκευάζεται η οροφή, το καπό και τα αεροδυναμικά στοιχεία της Track Edition έχει περιορίσει το βάρος της κατά 80 κιλά.

Υπό το ίδιο σκεπτικό, η Track Edition διαθέτει τροχούς ελαφρού κράματος 19 ιντσών με την υπογραφή της BBS, καθώς και κεραμικά δισκόφρενα δια χειρός Brembo, στοιχεία τα οποία προέρχονται από την καθαρόαιμη αγωνιστική έκδοση GT3. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα σταθερή αεροτομή της Track Edition συμβάλει στην αύξηση της παραγόμενης κάθετης δύναμης.

Γράψτε το σχόλιο σας