Renault Clio 2019: Το τεχνολογικό στοίχημα
H νέα γενιά του Clio κάνει ένα ακόμα πέρασμα από το κλείστρο του φωτογραφικού φακού ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, δίνοντας την ευκαιρία αποκωδικοποίησης των σημαντικών αλλαγών που θα συνθέσουν την προσωπικότητά του, και φιλοδοξούν να το καθιερώσουν ως ένα από τα πλέον τεχνολογικά ενσυνείδητα supermini.
Φωτογραφίες: Automedia
Το γαλλικό supermini ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία δίνει τα διαπιστευτήρια της από τα πεδία δοκιμών ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο καθώς η πρεμιέρα του αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Γενεύης, τον προσεχή Μάρτιο.
Μέχρι τότε, αν και το καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά περιθώρια εξαγωγής συμπερασμάτων για την σχεδίασή του, είναι δεδομένο ότι το γαλλικό supermini θα υιοθετήσει μια πιο ώριμη αισθητική, εναρμονισμένη με τις νεότερες εξελίξεις που έχουν προκύψει στην Renault με οδηγό, το μεγαλύτερο Megane.
Στην ίδια κατεύθυνση αναμένεται να κινηθεί και η αναμόρφωση του εσωτερικού, όπου κυρίαρχη θέση στο ταμπλό θα αναζητήσει μια κάθετη, ευμεγέθης οθόνη αφής η οποία θα φιλοξενεί την πλειονότητα των λειτουργιών για περιφερειακά και μη συστήματα, εξαλείφοντας έτσι τους φυσικούς διακόπτες από την κεντρική κονσόλα.
Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις της Renault, το γαλλικό supermini αναμένεται να εντάξει στο τεχνολογικό του παλμαρέ πλήθος τεχνολογικών νεολογισμών και σε επίπεδο συστημάτων υποστήριξης οδηγού τα οποία φιλοδοξούν να το καταστήσουν ένα από τα πλέον τεχνολογικά ενσυνείδητα μοντέλα της κατηγορίας του, προλειαίνοντας το έδαφος για την ημιαυτόνομη οδήγηση.
Σε επίπεδο κινητήρων, το νέο Clio το οποίο θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές του έναν νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου ο οποίος θα αντικαταστήσει τον σημερινό TCe του 0,9 λίτρου.
Ψηλότερα στην γκάμα θα βρεθεί ο καινούριος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,3 λίτρων που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Daimler και ο οποίος ήδη εφοδιάζει μοντέλα Renault, Nissan και Mercedes-Benz αποδίδοντας από 109 έως 163 ίππους.
Την γκάμα θα συμπληρώσει ένα βελτιωμένο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου, ενώ αρχικά τις διαθέσιμες θα συμπληρώσει μια ήπιας υβριδικής τεχνολογίας έκδοση και σε δεύτερο χρόνο, πιθανότατα από το 2020, θα ενταχθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση.
- Μπράουν: «Η πίεση θα είναι στον Παναθηναϊκό»
- Τέξας: Μητέρα σκότωσε τον 3χρονο γιο της και μετά αυτοκτόνησε – «Πες αντίο στον μπαμπά» έλεγε τραβώντας βίντεο
- Eurovision: Έξι πράγματα που πρέπει να ξέρεις για τον φετινό διαγωνισμό
- Masters Ρώμης: Η κλήρωση για Τσιτσιπά και Σάκκαρη
- Ευρωεκλογές 2024 στον αστερισμό του TikTok – Τα social media δίνουν τον τόνο
- O Κρητικός που περπάτησε από τα Λενταριανά μέχρι τα Σφακιά – Έκανε 119.936 βήματα σε 18 ώρες και 47 λεπτά