Φωτογραφίες: Automedia

Το γαλλικό supermini ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία δίνει τα διαπιστευτήρια της από τα πεδία δοκιμών ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο καθώς η πρεμιέρα του αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Γενεύης, τον προσεχή Μάρτιο.

Μέχρι τότε, αν και το καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά περιθώρια εξαγωγής συμπερασμάτων για την σχεδίασή του, είναι δεδομένο ότι το γαλλικό supermini θα υιοθετήσει μια πιο ώριμη αισθητική, εναρμονισμένη με τις νεότερες εξελίξεις που έχουν προκύψει στην Renault με οδηγό, το μεγαλύτερο Megane.

Στην ίδια κατεύθυνση αναμένεται να κινηθεί και η αναμόρφωση του εσωτερικού, όπου κυρίαρχη θέση στο ταμπλό θα αναζητήσει μια κάθετη, ευμεγέθης οθόνη αφής η οποία θα φιλοξενεί την πλειονότητα των λειτουργιών για περιφερειακά και μη συστήματα, εξαλείφοντας έτσι τους φυσικούς διακόπτες από την κεντρική κονσόλα.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις της Renault, το γαλλικό supermini αναμένεται να εντάξει στο τεχνολογικό του παλμαρέ πλήθος τεχνολογικών νεολογισμών και σε επίπεδο συστημάτων υποστήριξης οδηγού τα οποία φιλοδοξούν να το καταστήσουν ένα από τα πλέον τεχνολογικά ενσυνείδητα μοντέλα της κατηγορίας του, προλειαίνοντας το έδαφος για την ημιαυτόνομη οδήγηση.

Σε επίπεδο κινητήρων, το νέο Clio το οποίο θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές του έναν νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου ο οποίος θα αντικαταστήσει τον σημερινό TCe του 0,9 λίτρου.

Ψηλότερα στην γκάμα θα βρεθεί ο καινούριος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,3 λίτρων που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Daimler και ο οποίος ήδη εφοδιάζει μοντέλα Renault, Nissan και Mercedes-Benz αποδίδοντας από  109 έως 163 ίππους.

Την γκάμα θα συμπληρώσει ένα βελτιωμένο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου, ενώ αρχικά τις διαθέσιμες θα συμπληρώσει μια ήπιας υβριδικής τεχνολογίας έκδοση και σε δεύτερο χρόνο, πιθανότατα από το 2020, θα ενταχθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση.