Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Renault Clio 2019: Το τεχνολογικό στοίχημα

Renault Clio 2019: Το τεχνολογικό στοίχημα

H νέα γενιά του Clio κάνει ένα ακόμα πέρασμα από το κλείστρο του φωτογραφικού φακού ως δοκιμαστικό πρωτότυπο, δίνοντας την ευκαιρία αποκωδικοποίησης των σημαντικών αλλαγών που θα συνθέσουν την προσωπικότητά του, και φιλοδοξούν να το καθιερώσουν ως ένα από τα πλέον τεχνολογικά ενσυνείδητα supermini.

Φωτογραφίες: Automedia

Το γαλλικό supermini ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία δίνει τα διαπιστευτήρια της από τα πεδία δοκιμών ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο καθώς η πρεμιέρα του αναμένεται να πραγματοποιηθεί στην έκθεση της Γενεύης, τον προσεχή Μάρτιο.

Μέχρι τότε, αν και το καμουφλάζ δεν αφήνει πολλά περιθώρια εξαγωγής συμπερασμάτων για την σχεδίασή του, είναι δεδομένο ότι το γαλλικό supermini θα υιοθετήσει μια πιο ώριμη αισθητική, εναρμονισμένη με τις νεότερες εξελίξεις που έχουν προκύψει στην Renault με οδηγό, το μεγαλύτερο Megane.

Στην ίδια κατεύθυνση αναμένεται να κινηθεί και η αναμόρφωση του εσωτερικού, όπου κυρίαρχη θέση στο ταμπλό θα αναζητήσει μια κάθετη, ευμεγέθης οθόνη αφής η οποία θα φιλοξενεί την πλειονότητα των λειτουργιών για περιφερειακά και μη συστήματα, εξαλείφοντας έτσι τους φυσικούς διακόπτες από την κεντρική κονσόλα.

Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τις συστάσεις της Renault, το γαλλικό supermini αναμένεται να εντάξει στο τεχνολογικό του παλμαρέ πλήθος τεχνολογικών νεολογισμών και σε επίπεδο συστημάτων υποστήριξης οδηγού τα οποία φιλοδοξούν να το καταστήσουν ένα από τα πλέον τεχνολογικά ενσυνείδητα μοντέλα της κατηγορίας του, προλειαίνοντας το έδαφος για την ημιαυτόνομη οδήγηση.

Σε επίπεδο κινητήρων, το νέο Clio το οποίο θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan αναμένεται να συμπεριλάβει στις επιλογές του έναν νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου ο οποίος θα αντικαταστήσει τον σημερινό TCe του 0,9 λίτρου.

Ψηλότερα στην γκάμα θα βρεθεί ο καινούριος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας βενζίνης 1,3 λίτρων που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Daimler και ο οποίος ήδη εφοδιάζει μοντέλα Renault, Nissan και Mercedes-Benz αποδίδοντας από  109 έως 163 ίππους.

Την γκάμα θα συμπληρώσει ένα βελτιωμένο diesel μοτέρ 1,5 λίτρου, ενώ αρχικά τις διαθέσιμες θα συμπληρώσει μια ήπιας υβριδικής τεχνολογίας έκδοση και σε δεύτερο χρόνο, πιθανότατα από το 2020, θα ενταχθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση.

Sports in

Πιτίνο: «Ο κόσμος του Παναθηναϊκού ήταν ο έκτος παίκτης»

Ο Ρικ Πιτίνο αποθέωσε τον Παναθηναϊκό για τη νίκη του απέναντι στη Μακάμπι Τελ Αβίβ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024