Η γερμανική φίρμα, με αφετηρία την έκθεση αυτοκινήτου του Σάο Πάολο, παρουσίασε μια ιδιαίτερα ευέλικτη πρωτότυπη έκδοση ενός μικρού pickup οι προοπτικές παραγωγής του οποίου είναι δεδομένες, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις της VW.

Εκτός από την γνώριμη αισθητική των πιο περιπετειωδών μοντέλων της VW, αλλά και τα χαρακτηριστικά του είδους του, το Tarok διαθέτει ορισμένα πολύ ιδιαίτερα στοιχεία και κυρίως μια πολύ διαφορετική αντίληψη σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση του χώρου φόρτωσης.

Το σκεπτικό των σχεδιαστών είναι η μεγιστοποίηση της πρακτικότητας του διπλοκάμπινου γερμανικού pickup το οποίο δίνει τη δυνατότητα επέκτασης του χώρου φόρτωσης του εκεί όπου φυσιολογικά βρίσκονται τα πίσω καθίσματα με την αναδίπλωση των τελευταίων αλλά κυρίως με την τοποθέτηση ενός ανοιγόμενου πάνελ μεταξύ του χώρου φόρτωσης και της καμπίνας.

Κατά αυτόν τον τρόπο, το μήκος του χώρου φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί από τα 1,206 μέτρα σε 1,861 μέτρα ενώ το συνολικό βάρος φόρτωσης ανέρχεται στον ένα τόνο.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν μια σειρά από στοιχεία που άπτονται του status ως πρωτοτύπου όπως η γυάλινη πανοραμική ηλιοροφή, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η εξαιρετική ευμεγέθης για τα δεδομένα της κατηγορίας οθόνη του infotainment τα οποία ελέγχεται κατά πόσο θα επιβιώσουν και στην έκδοση παραγωγής.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι το VW Tarok Concept εφοδιάζεται με turbo κινητήρα βιοκαυσίμων 1,4 λίτρου με απόδοση 150 ίππους σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Ωστόσο, όπως έχει ήδη γίνει γνωστό η έκδοση παραγωγής θα είναι διαθέσιμη στη Νότια Αμερική με δίλιτρο diesel μοτέρ αντίστοιχης απόδοσης ενώ μένει να αποδειχθεί κατά πόσο η VW θα αποφασίσει να εμπλουτίσει και την ευρωπαϊκή γκάμα της με ένα αντίστοιχο μοντέλο.