Τρίτη 23 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
To Lexus LFA σε ρόλο… δοκιμαστή

To Lexus LFA σε ρόλο… δοκιμαστή

Μερικές φορές τα φαινόμενα απατούν και το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο, δεν «εξυπηρετεί» επί της ουσίας την Lexus αλλά την Gazoo Racing της Toyota η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, δοκιμάζει συστήματα για την έκδοση παραγωγής του αγωνιστικού GR Super Sport Concept.

Φωτογραφίες: Automedia

Η παραγωγή του supercar της Lexus έχει διακoπεί από τα τέλη του 2012 οπότε η θέα ενός εκπροσώπου του LFA και μάλιστα στην πιο ακραία εκδοχή του, Nurburgring Edition με καμουφλάζ και σαφώς μεγαλύτερους θόλους και τροποποιημένα φτερά, σίγουρα δημιουργεί απορίες.

Παράλληλα με τα καμουφλαρισμένα τμήματα και τα στοιχεία που ταυτοποιούν ως αφετηρία του συγκεκριμένου πρωτότυπου την Nurburgring Edition, μια προσεκτική παρατήρηση, αποκαλύπτει μια σειρά από αισθητήρες που παρεπιδημούν στις εξωτερικές του επιφάνειες και οι οποίοι, προφανώς, αναλαμβάνουν σ να συλλέγουν δεδομένα για την συμπεριφορά του ιαπωνικού supercar.

Με δεδομένο επίσης ότι τα στελέχη της Lexus έχουν επανειλημμένως καταρρίψει την φημολογία περί διαδόχου του LFA, το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε στο Nurburgring εξυπηρετεί προφανώς κάτι πολύ διαφορετικό από αυτό που συμπεραίνει κανείς με την πρώτη ματιά.

Για την ακρίβεια, σύμφωνα με πληροφορίες πρόκειται για test mule της Toyota και συγκεκριμένα του τμήματος που είναι επιφορτισμένο με τις εκδόσεις επιδόσεων των Ιαπώνων, Gazoo Racing το οποίο δοκιμάζει αναρτήσεις, συστήματα πέδησης και ελαστικά με όχημα το LFA.

H ανάγκη χρήσης ενός supercar ωστόσο, σημαίνει εξίσου ότι τα παραπάνω, υπό δοκιμή συστήματα, θα έχουν και ανάλογο… προορισμό. Και αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από το GR Super Sport Concept, το αγωνιστικών προδιαγραφών πρωτότυπο που η ιαπωνική φίρμα είχε παρουσιάσει στις αρχές της χρονιάς αντλώντας έμπνευση από το υβριδικό TS050 του Le Mans και το οποίο όπως έχει ήδη ανακοινώσει, αναμένεται να «δώσει» μια εξίσου αγωνιστικών προδιαγραφών, περιορισμένη έκδοση παραγωγής δια χειρός Gazoo Racing.

Σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, η ισχύς του μοντέλου το οποίο αναμένεται, να συμμετάσχει και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA, αναμένεται να προέλθει από ένα biturbo V6 2,4 λίτρων υποβοηθούμενο από ηλεκτροκινητήρα με συνδυαστική ισχύ που θα προσεγγίζει τους 1.000 ίππους.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς θα πρόκειται για μια εξαιρετικά περιορισμένη έκδοση η τιμή της οποία αναμένεται να ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο δολάρια.

Sports in

Από τον Ολυμπιακό στη Χιροσίμα

Τα γιεν της JT Thunders έπεισαν τον Ντανιέλ Καστελάνι να πάρει το αεροπλάνο για την Ιαπωνία

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 23 Απριλίου 2024