Η αφηρημένη έννοια του χρόνου
Έντονα χρώματα και αφηρημένες μορφές
Χρησιμοποιώντας μόνο γυαλί και άμμο ως αλληγορία στην κλεψύδρα, ο φωτογράφος David Wilman και ο καλλιτεχνικός διευθυντής Begoña Toledo συνέλαβαν σε αυτή τη σειρά, το κυριολεκτικό τώρα, ενώ δείχνουν ένα ίχνος του παρελθόντος και υποδεικνύοντας το μέλλον.
Όπως και με την κλεψύδρα, το δίδυμο βλέπει το απεριόριστα μικρό σημείο του παρόντος δεδομένου ότι κάθεται πάνω από το παρελθόν, με τους βαρύς τόμους του μέλλοντος να υψώνονται πάνω του.
Σκεπτόμενοι την αφηρημένη ζωγραφική ως μια διαχρονική μορφή τέχνης, εισάγουν το χρώμα σε αυτή τη σειρά ως δονήσεις, όπως ο Kandinsky κατανοούσε το χρώμα, με τη μορφή χρωματικών εγκεφαλικών επεισοδίων, τη ρύθμιση του χρώματος σε κίνηση, το layering στο διάστημα ως αφηρημένες μορφές που συλλέχθηκαν τη στιγμή.
- Καϊράτ Αλμάτι Κ19 – Ολυμπιακός Κ19 2-0: Ήττα στο Καζακστάν και… αναμονή για την πρόκριση
- Η Καϊράτ Κ19 διπλασίασε τα τέρματά της με τον Αμπίς (vids)
- Αργυρός, Θεοδωρίδου, Σαμπάνης, Χατζηγιάννης ερμηνεύουν τραγούδια της Ελεάνας Βραχάλη
- Champions League: Σπουδαία ματς σε Μιλάνο και Μόναχο
- Κρήτη: Αυτοκίνητο συγκρούστηκε με κοπάδι προβάτων στον ΒΟΑΚ
- Κρήτη: Θρήνος για τον 37χρονο Στέλιο που άφησε την τελευταία του πνοή στο φαράγγι του Αμπά

