Η αυστριακή εταιρεία με έδρα το Graz φέρεται σύμφωνα, με πηγές προσκείμενες στο ζήτημα, να αναλαμβάνει την κατασκευή αμφότερων των Toyota Supra και BMW Z4 τα οποία αποτελούν προϊόν συνεργασίας των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών.

Αν και η Magna Steyr αρνήθηκε να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τη σχετική πληροφορία σημειώνοντας ότι δεν πρόκειται να την σχολιάσει «εφόσον ούτε η BMW ούτε η Toyota έχουν κάνει ανακοινώσεις», η επιλογή της αυστριακής εταιρείας δείχνει απολύτως λογική με δεδομένη την niche κατηγορία που εκπροσωπούν τα δύο μοντέλα.

Ο λόγος είναι ότι η αναπροσαρμογή γραμμών παραγωγής σε εργοστάσια των αυτοκινητοβιομηχανιών όπου «ανήκουν» τα μοντέλα σε συνάρτηση με τον περιορισμό αριθμό προσδοκώμενων πωλήσεων λόγω της niche κατηγορίας πιθανότατα θα αποδεικνυόταν εξαιρετικά πιο κοστοβόρα για τις δύο αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες κατά μια συνήθη τακτική του κλάδου φέρονται να επιλέγουν τη λύση ενός «εξωτερικού» όσο και καταξιωμένου κατασκευαστή όπως η Magna Steyr.

Αξίζει να σημειωθεί η συγκεκριμένη εταιρεία κατασκευάζει αδιαλείπτως από το 1979 οπότε και παρουσιάστηκε την Mercedes-Benz G-Class, ενώ έχει ήδη συμβόλαιο και με την BMW κατασκευάζοντας τις συμβατικές και pljjug-in υβριδικές εκδόσεις της Σειράς 5. Παράλληλα, πρόσφατα υποδέχτηκε στις γραμμές παραγωγής της και την Jaguar E-Pace ενώ όπως έχει ήδη γνωστοποιήσει η αυστριακή εταιρεία, εντός του 2018, αναμένεται να βγουν από τις γραμμές παραγωγής της 200.000 μονάδες.

To κατά πόσο σε αυτές τις 200.000 μονάδες συνυπολογίζεται και η νέα BMW Z4, είναι κάτι που θα μαθευτεί σύντομα με δεδομένο ότι οι Βαυαροί έχουν ήδη ανακοινώσει ότι η επίσημη πρεμιέρα της Z4 θα πραγματοποιηθεί εντός του προσεχούς καλοκαιριού.

Σε ό,τι αφορά το Toyota Supra το οποίο συστήθηκε προσφάτως από την έκθεση της Γενεύης ως πρωτότυπο δίνοντας μια πρώτη γεύση από την επαναφορά των συγκεκριμένων διακριτικών στην γκάμα των Ιαπώνων με την αποκάλυψη της έκδοσης παραγωγής να ακολουθεί στα τέλη του 2018.

auto.in.gr