Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ξενοδόχος στην Κω: Πρόστιμο στους υπαλληλους αν παραπονεθεί ο πελάτης

Ξενοδόχος στην Κω: Πρόστιμο στους υπαλληλους αν παραπονεθεί ο πελάτης

Την έντονη αντίδραση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω έχει προκαλέσει ενέργεια ξενοδοχειακού συγκροτήματος του νησιού να επιβάλλει πρόστιμα στους υπαλλήλους του σε περίπτωση που παραπονεθεί ο πελάτης.

Την έντονη αντίδραση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της
Κω έχει προκαλέσει ενέργεια ξενοδοχειακού συγκροτήματος του νησιού να
επιβάλλει πρόστιμα στους υπαλλήλους του σε περίπτωση που παραπονεθεί ο
πελάτης.

Συγκεκριμένα, το ξενοδοχείο απαιτεί από τους εργαζόμενους που υποβάλλουν αιτήσεις πρόσληψης να υπογράφουν ατομική σύμβαση, που προβλέπει ότι εάν υπάρχουν παράπονα από πελάτες για την καθαριότητα του δωματίου θα περικόπτεται το ποσό των 30 ευρώ κάθε φορά, για όσους καθυστερούν να προσέλθουν στην εργασία τους πρόστιμο 10 ευρώ, ενώ προβλέπεται και σωματικός έλεγχος κατά την αποχώρησή τους από τη δουλειά.

Σε δηλώσεις της, η πρόεδρος του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω, Ιωάννα Λάμπρου, ανέφερε ότι το ζήτημα είναι ιδιαίτερα σοβαρό, καθώς δημιουργούνται νέα δεδομένα στον εργατικό και ξενοδοχοϋπαλληλικό κόσμο του νησιού, με συνέπειες που είναι πραγματικά απρόβλεπτες. Η ίδια σημείωσε ότι υπάρχει ο κίνδυνος να προσέρχεται μία καμαριέρα στην εργασία της και μετά από ένα εξοντωτικό ωράριο να κινδυνεύει όχι μόνο να χάσει το μεροκάματό της αλλά και να χρωστά κι από πάνω στον εργοδότη.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε το Σωματείο Ξενοδοχοϋπαλλήλων και Σερβιτόρων της Κω, τονίζει, μεταξύ άλλων: «Νέα, ολοκαίνουργη και πολυδιαφημισμένη τουριστική ξενοδοχειακή μονάδα στην Κω, στο πλαίσιο νέων και παλιών αντεργατικών μέτρων, πιέζει τους εργαζόμενους να υπογράψουν απαράδεκτη και άθλια ατομική σύμβαση.

Πέρα από τους μισθολογικούς όρους πείνας της σύμβασης, η επιχείρηση προχωράει ακόμα ένα βήμα και προσθέτει όρους τιμωρίας και χρηματικών προστίμων σε εργαζόμενους που τυχόν παραβούν τους κανόνες.

Κανόνας 1ος: Εάν κάποιος πελάτης παραπονεθεί για την καθαριότητα του δωματίου, η εργαζόμενη καμαριέρα θα έχει πρόστιμο 30 ευρώ, το παράπονο!

Κανόνας 2ος: Εάν κάποιος εργαζόμενος αργήσει στη δουλειά του θα έχει πρόστιμο 10 ευρώ!

Κανόνας 3ος: Κατά την έξοδο από την επιχείρηση οι τσάντες των εργαζομένων θα ψαχουλεύονται κατ’ εντολή της διεύθυνσης από τον φύλακα της πύλης».

Το σωματείο πρόκειται να προχωρήσει, όπως ανακοίνωσε, στην Επιθεώρηση Εργασίας. «Η εργοδοσία θέλει με αυτόν τον τρόπο να εκβιάσει και να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους, ώστε πιο εύκολα να υποκύπτουν στις ορέξεις της, για συνθήκες γαλέρας και μισθούς ψίχουλα» επισημαίνει στην ανακοίνωση.

in.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024