Κυριακή 05 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Η Ρωσία κατασκευάζει το πρώτο επιβατικό υπερηχητικό αεροσκάφος

Η Ρωσία κατασκευάζει το πρώτο επιβατικό υπερηχητικό αεροσκάφος

Το ρωσικό υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου εκτιμά ότι για την κατασκευή του υπερσύγχρονου επιβατικού υπερηχητικού αεροσκάφους, στην οποία αναφέρθηκε την προηγούμενη εβδομάδα ο ρώσος Πρόεδρος, Βλαντίμιρ Πούτιν, θα χρειαστούν 7-8 χρόνια, ενώ προγραμματίζεται να κατασκευασθούν 20-30 τέτοια αεροσκάφη.

Το ρωσικό υπουργείο Βιομηχανίας και Εμπορίου εκτιμά ότι για την κατασκευή του υπερσύγχρονου επιβατικού υπερηχητικού αεροσκάφους, στην οποία αναφέρθηκε την προηγούμενη εβδομάδα ο ρώσος Πρόεδρος, Βλαντίμιρ Πούτιν, θα χρειαστούν 7-8 χρόνια, ενώ προγραμματίζεται να κατασκευασθούν 20-30 τέτοια αεροσκάφη.

Ωστόσο βασική προϋπόθεση για την υλοποίηση του όλου προγράμματος είναι η υλοποίηση εκείνου του τμήματος που αφορά τον κινητήρα ενός τέτοιου αεροσκάφους, μετέδωσε το πρακτορείο TASS, επικαλούμενο το γραφείο Τύπου του υπουργείου Βιομηχανίας και Εμπορίου.

«Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις -αναφέρει το γραφείο Τύπου του υπουργείου- για τον σχεδιασμό και την κατασκευή του πρώτου αεροσκάφους, το οποίο θα έχει 50 θέσεις, η αεροναυπηγική βιομηχανία θα χρειαστεί περίπου επτά με οκτώ χρόνια, εφόσον θα έχει κατασκευαστεί ο αντίστοιχος κινητήρας».

Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του υπουργείου, η τιμή του κάθε αεροσκάφους θα φθάνει τα 100-120 εκατομμύρια δολάρια, ενώ υπάρχουν εκτιμήσεις ότι θα υπάρξει ζήτηση για την αγορά του αεροσκάφους από το εξωτερικό.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Πρόεδρος Πούτιν, παρακολουθώντας την πρώτη πτήση του πρώτου υπερηχητικού στρατηγικού βομβαρδιστικού της μετασοβιετικής Ρωσίας Tu-160, το οποίο έχει την δυνατότητα να είναι εξοπλισμένο με πυραύλους, πρότεινε την κατασκευή ενός επιβατικού υπερηχητικού αεροσκάφους.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδημόνων, επιβατικό υπερηχητικό αεροσκάφος με βάση το αεροσκάφος Tu-160 δεν μπορεί να κατασκευαστεί, αλλά τεχνολογικές προϋποθέσεις να κατασκευαστεί ένα υπερηχητικό Business –jet «από το μηδέν» υπάρχουν.

Η εφημερίδα «Kommersant» πάντως, αναφερόμενη τους μελλοντικούς αγοραστές ενός τέτοιου αεροσκάφους, έγραψε ότι τέτοιοι αγοραστές μπορούν να είναι πολύ πλούσιοι ξένοι ή «άραβες σεΐχηδες» επειδή οι εταιρείες που έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν ένα τέτοιο αεροσκάφος και να το συντηρήσουν είναι ελάχιστες.

in.gr με πληροφορίες από Reuters

Sports in

«Για αυτό ο Μπαρτζώκας δεν χρησιμοποίησε καθόλου τον Μόουζες Ράιτ»

Ποιος είναι ο λόγος που ο Μόουζες Ράιτ δεν έπαιξε καθόλου στο Game 4 με την Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 05 Μαϊου 2024