Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Mercedes-Benz G-Class 2018: Η περιπέτεια συνεχίζεται

Mercedes-Benz G-Class 2018: Η περιπέτεια συνεχίζεται

Η G-Class υποδέχεται από το Detroit και επισήμως την νέα γενιά της η οποία υπόσχεται να τιμήσει με τον καλύτερο τρόπο την παράδοση τεσσάρων δεκαετιών, εξελίσσοντας την και βελτιώνοντας την από κάθε άποψη.


Μετά από πληθώρα teaser αλλά και διαρροών που ελάχιστα άφησαν στην φαντασία για την νέα γενιά ενός από τα μακροβιότερα μοντέλα και εμβληματικότερα μοντέλα του είδους, η G-Class αποκαλύφθηκε και επισήμως από το Detroit, τιμώντας την παράδοση που η ίδια δημιούργησε αλλά και αποκτώντας μια σειρά από νέα χαρακτηριστικά που έχουν ως στόχο την ενίσχυση της παρεχόμενης άνεσης αλλά και των ικανοτήτων της, τόσο εντός όσο και εκτός των ορίων της ασφάλτου.

Αποκαλύπτοντας το νέο μοντέλο στο Michigan Theatre του Detroit, ο επικεφαλής της Daimler AG, Dieter Zetsche, εξήγησε ότι ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας της G-Class οφείλεται στην απολύτως αναγνωρίσιμη σχεδίασή της η οποία, όπως επεσήμανε, της έχει εξασφαλίσει μια θέση μεταξύ προτύπων αισθητικής της αυτοκινητοβιομηχανίας όπως τα Jeep Wrangler, Porsche 911, Ford Mustang και Mercedes-Benz 300 SL.

«Η G-Class έχει μια πολύ συγκεκριμένη εμφάνιση η οποία είναι εξίσου αναγνωρίσιμη με το μπουκάλι της Coca-Cola. Η αισθητική της αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της επιτυχίας της», ανέφερε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του γερμανικού ομίλου χωρίς να αφήνει περιθώρια παρερμηνειών για την επιλογή της Mercedes-Benz να ακολουθήσει την εξελικτική οδό σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση της τέταρτης γενιάς του εμβληματικού SUV.

Έτσι, εκτός από την χαρακτηριστική τετραγωνισμένη σιλουέτα, η G-Class διατηρεί επίσης στοιχεία που διατηρούν την μνήμη μιας εποχής πιο «πρωτόγονης», όπως οι ορατοί στροφείς των θυρών, οι χαρακτηριστικές χειρολαβές και ο εφεδρικός τροχός που παραμένει στην πέμπτη πόρτα.

Πλην των προφανών αλλαγών σε φωτιστικά σώματα και γρίλια, οι πιο παρατηρητικοί θα εντοπίσουν επίσης ότι οι προφυλακτήρες και οι θόλοι έχουν σχεδιαστεί ώστε να εντάσσονται πιο «φυσικά» στη νέα της σχεδίαση.

Αυτό ωστόσο που είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς από τις εικόνες της είναι η σημαντική αύξηση των διαστάσεών της οι οποίες αποσκοπούν στην ενίσχυση της παρεχόμενης άνεσης καθώς η νέα G-Class, θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι περνά σε μια πιο πολιτισμένη και πολυτελή εποχή χωρίς ωστόσο να απεμπολεί στο παραμικρό τον περιπετειώδη χαρακτήρα της.

Έτσι, στη νέα της εποχή, η G-Class έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 5,3 εκατοστά και μεγαλύτερο πλάτος κατά 12,1 εκατοστά με άμεσα οφέλη για τους επιβαίνοντες τα οποία μεταφράζονται σε 15 εκατοστά περισσότερου χώρου για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος. Παράλληλα οι ίδιοι επωφελούνται από επιπλέον 5,6 εκατοστά κατά πλάτος, στο ύψος των αγκώνων.

«Χωροταξικά» οφέλη προκύπτουν και για τα μπροστινά καθίσματα όπου ο χώρος για τα κάτω άκρα των επιβαινόντων έχει αυξηθεί κατά 3,8 εκατοστά, αλλά και κατά 6,8 εκατοστά κατά πλάτος.

Πλην της επιπλέον ευρυχωρίας, το εσωτερικό της G-Class προσφέρει όλες τις επιλογές τεχνολογίας και πολυτέλειας που έχουν προκύψει στο οπλοστάσιο της γερμανικής φίρμας διατηρώντας ωστόσο κάποιες λεπτομέρειες που να θυμίζουν το παρελθόν, όπως οι κλασικές χειρολαβές και οι διακόπτες για τα διαφορικά.

Πέρα από τα «vintage» στοιχεία, η νέα G θα είναι διαθέσιμη προαιρετικά, με το δίδυμο οθονών των 12,3 ιντσών που φιλοξενούν τις λειτουργίες του infotainment και του πίνακα οργάνων που συναντάμε στα νεότερα και πολυτελέστερα μοντέλα της γερμανικής φίρμας σε μια εκδοχή με ενδείξεις προσαρμοσμένες στον περιπετειώδη χαρακτήρα του τετρακίνητου SUV μοντέλου.

Την εικόνα συμπληρώνει ο περιστροφικός επιλογέας και το touchpad που φιλοξενούνται στο τούνελ μετάδοσης δίνοντας πρόσβαση στις πολλαπλές λειτουργίες και ρυθμίσεις τις οποίες επιτρέπει η νέα γενιά της.

Προαιρετικά οι ιδιοκτήτες της θα μπορούν επίσης να επιλέξουν για τα νέα, πιο εργονομικά και άνετα σχεδιασμένα καθίσματα, σύστημα ψύξης/θέρμανσης και λειτουργία μασάζ καθώς η νέα G-Class «αφήνεται» πολύ περισσότερο στις παροχές πολυτέλειας κάθε είδους.

Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται, επίσης προαιρετικά, ένα ηχοσύστημα Burmester 16 ηχείων καθώς και το εξοπλιστικό πακέτο Exclusive Interior το οποίο ενισχύει ακόμα περισσότερο την παρεχόμενη πολυτέλεια.

Σε κάθε περίπτωση και πλην της ανεξάντλητης λίστας προαιρετικών επιλογών, αξίζει να σημειωθεί ότι στη βασική της έκδοση η G-Class διατίθεται με δερμάτινες επενδύσεις, ηχοσύστημα επτά ηχείων και πλήθος από συστήματα άνεσης, υποβοήθησης και ασφάλειας.

Ακόμα σημαντικότερο ωστόσο από όλα τα παραπάνω είναι ότι η νέα γενιά έχει ως αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική η οποία αν και εξακολουθεί να υιοθετεί την «πατροπαράδοτη» διάταξη του πλαισίου σκάλας συμβάλλει στον περιορισμό του βάρους κατά 170 κιλά ενώ παράλληλα ενισχύει τη στρεπτική ακαμψία.

Χάρη επίσης στην παρουσία μιας νέας ανεξάρτητης ανάρτησης στον μπροστινό άξονα η οποία αποτελεί προϊόν συνεργασίας Mercedes-Benz και AMG, η G-Class εγγυάται μια πιο άνετη μετακίνηση εντός των ορίων της ασφάλτου, αλλά βελτιωμένες επιδόσεις εκτός αυτών.

Ενδεικτικό είναι επίσης ότι πλην των πλεονεκτημάτων που προκύπτουν από την απόσταση 27,0 εκατοστών από το έδαφος η νέα G-Class, έχει βελτιώσει αυξάνοντας τις γωνίες προσέγγισης/ράμπας/διαφυγής αλλά και το βάθος βύθισης σε νερό το οποίο διαμορφώνεται σε 70 εκατοστά.

Για τις εντός οδικού δικτύου περιπέτειες, το σύστημα Dynamic Select επιτρέπει στον οδηγό μέσω της επιλογής τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης (Comfort, Sport, Eco και Individual) να παραμετροποιήσει την απόκριση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης και το σύστημα μετάδοσης.

Ως προαιρετική επιλογή θα είναι διαθέσιμα επίσης αυτόματα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τα οποία «ξεκλειδώνουν» ένα ακόμα πρόγραμμα οδήγησης, το G-Mode το οποίο τίθεται αυτόματα σε λειτουργία με την ενεργοποίηση ενός από τα τρία διαφορικά και υπόσχεται την ρύθμιση όλων των παραμέτρων της G-Class, διασφαλίζοντας την απόδοση του μέγιστου των δυνατοτήτων της σε… απάτητα εδάφη.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά σύνολα, αρχικά η G-Class θα είναι διαθέσιμη στην έκδοση G 500 η οποία εφοδιάζεται με τον V8 κινητήρα βενζίνης 4,0 λίτρων με απόδοση 422 ίππων και 610 Nm ροπής σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων 9G Tronic σε μια υλοποίηση προσαρμοσμένη στις απαιτήσεις του περιπετειώδους μοντέλου.

auto.in.gr

Sports in

Μπάγερν Μονάχου – Άρσεναλ 1-0: Ο Κίμιχ έστειλε τους Βαυαρούς στα ημιτελικά

Η γκολάρα του Κίμιχ ήταν αρκετή για την Μπάγερν που νίκησε με 1-0 την Άρσεναλ και προκρίθηκε στα ημιτελικά του Champions League.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024