H Toyota ετοιμάζει 10 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα με ορίζοντα το 2020
Η ιαπωνική φίρμα προετοιμάζει την ηλεκτρική της αντεπίθεση η οποία θα μεταφραστεί σε δέκα νέα ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα οποία θα διατεθούν από το τέλος της δεκαετίας.
Spotlight
- Η ιστορία της Γαλλίδας που έμαθε να πιλοτάρει ελικόπτερο για να βγάλει τον άντρα της από τη φυλακή
- Ποια είναι η πραγματική κατάσταση στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία;
- Καφές σε πιπεριά; Μία καφετέρια το τολμά και κερδίζει τις εντυπώσεις
- Επικό: Ο Καντίροφ κατηγορεί τον Μασκ ότι απενεργοποίησε το Tesla που του χάρισε
Μετά την ανακοίνωση της επέκτασης της συμφωνίας της με την Panasonic για την εξέλιξη νέας γενιάς μπαταριών, η Toyota ρίχνει λίγο περισσότερο φως στα ηλεκτρικά της σχέδια, τα οποία προβλέπουν το λανσάρισμα 10 αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων έως το 2020 αλλά και ότι έως το 2025 όλα τα μοντέλα της Lexus και της Toyota θα επωφελούνται από κάποιου είδους ηλεκτρικής τεχνολογίας, είτε πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικά είτε για plug-in υβριδικά ή για υδρογονοκίνητα.
Η αρχή θα γίνει από το 2020 οπότε και η Toyota αναμένεται να διαθέσει τα 10 νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα στην παγκόσμια αγορά ξεκινώντας από την Κίνα, την Ινδία και την Ιαπωνία ενώ στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι ΗΠΑ και η Ευρώπη. Στόχος είναι η διάθεση έως και 5,5 εκατομμυρίων οχημάτων ηλεκτρικής τεχνολογίας έως το 2030, εκ των οποίων το ένα εκατομμύριο θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σημαντικό παράγοντα για την ανάπτυξη των ηλεκτρικών σχεδίων της Toyota, αποτελεί η εξέλιξη των λεγομένων στερεών μπαταριών (solid state batteries) οι οποίες θα εξασφαλίσουν υψηλότερη απόδοση, έχουν μεγαλύτερο κύκλο ζωής ενώ είναι και πιο περιορισμένου μεγέθους.
Παράλληλα με τη νέα αμιγώς ηλεκτρική στρατηγική της και σε ό,τι αφορά την υβριδική και plug-in υβριδική τεχνολογία, αξίζει να σημειωθεί ότι οι Ιάπωνες, εξελίσσουν ήδη την νέα εποχή της υβριδικής τους τεχνολογίας η οποία φέρει την κωδική ονομασία «Toyota Hybrid System II» και σύμφωνα με τις συστάσεις θα επιτρέπει περισσότερες διαμορφώσεις, δίνοντας τη δυνατότητα δημιουργίας υψηλών επιδόσεων εκδόσεων αλλά και πιο προσιτών.
auto.in.gr
- Αυτοψία Λέκκα στο φαράγγι της Σαμαριάς – «Θα κάνουμε παρεμβάσεις αλλά δεν μπορεί να εξαλειφθεί ο κίνδυνος»
- «Ήθελα να είμαι 1,58 με καμπύλες»: Η Νικόλ Κίντμαν μιλάει για το bullying που δέχτηκε λόγω της εμφάνισής της
- Έτσι εξερράγησαν οι βομβητές και οι ασύρματοι της Χεζμπολάχ – Το πρώτο επίσημο πόρισμα
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις