Ο Τραμπ τα βάζει με το Facebook για «fake news» εναντίον του
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ επέκρινε την εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης Facebook, υποστηρίζοντας ότι στρέφεται εναντίον του και έθεσε ερωτήματα σχετικά με το ρόλο της εταιρείας κατά την προεκλογική εκστρατεία του 2016, εν μέσω της έρευνας για την πιθανή ανάμειξη της Ρωσίας στις εκλογές.
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ επέκρινε την εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης Facebook, υποστηρίζοντας ότι στρέφεται εναντίον του και έθεσε ερωτήματα σχετικά με το ρόλο της εταιρείας κατά την προεκλογική εκστρατεία του 2016, εν μέσω της έρευνας για την πιθανή ανάμειξη της Ρωσίας στις εκλογές.
Το Facebook ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό τον μήνα πως εκατοντάδες πλαστοί λογαριασμοί, που πιθανόν ενεργοποιήθηκαν από τη Ρωσία, χρησιμοποιήθηκαν για να αγοραστούν διαφημίσεις με στόχο την ενίσχυση των πολιτικών εντάσεων στις ΗΠΑ πριν και μετά τις προεδρικές εκλογές του 2016.
Το κοινωνικό δίκτυο δεσμεύθηκε να παράσχει πληροφορίες για τις διαφημίσεις αυτές στο αμερικανικό Κογκρέσο.
«Το Facebook ήταν πάντα αντί-Τραμπ. Τα δίκτυα ήταν πάντα αντί-Τραμπ, συνεπώς Fake News», δήλωσε ο Αμερικανός πρόεδρος στο Twitter, επαναδιατυπώνοντας στην ίδια του ανάρτηση την ίδια κατηγορία για τους New York Times και την Washington Post, αναρωτώμενος: «Σύμπραξη;»
Εκπρόσωποι του Facebook και των εφημερίδων δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι για κάποιο σχόλιο.
Ο Άνταμ Σιφ, επικεφαλής των Δημοκρατικών στην Επιτροπή Πληροφοριών της Βουλής των Αντιπροσώπων, που συμμετέχει στις έρευνες για την ρόλο της Ρωσίας στις εκλογές, δήλωσε ότι αναμένει να παραλάβει τις διαφημίσεις έως την επόμενη εβδομάδα, σημειώνοντας ότι πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα.
«Ανησυχώ για το πόσο καιρό πήρε στο Facebook να συνειδητοποιήσει ότι οι Ρώσοι αγόραζαν διαφημιστικό χώρο στο δίκτυο του», τόνισε ο Σιφ στο MSNBC.
Ο Τραμπ στο παρελθόν είχε επαινέσει το Facebook, πιστώνοντάς του ότι τον βοήθησε να κερδίσει τις προεδρικές εκλογές. Τα μέλη της προεκλογικής του εκστρατείας είχαν αναφέρει ότι δαπάνησαν περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια για αγορά διαφημιστικού χώρου στο κοινωνικό δίκτυο.
Το Κρεμλίνο διέψευσε οποιαδήποτε ανάμιξη στην αγορά διαφημιστικού χώρου στο Facebook για να επηρεάσει τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές.
ΑΠΕ/Reuters
- Παναθηναϊκός-Βικτόρια Πλζεν 0-0: «Μηδέν» στη δημιουργία και γκρίνια στο ΟΑΚΑ
- Φοινικούντα: Τα στοιχεία που «πρόδωσαν» τον ανιψιό και τον φίλο του – Ανοιχτό το ενδεχόμενο αναπαράστασης
- OpenAI: O Μίκυ Μάους πάει… ChatGPT – Η επένδυση της Disney στις νέες τεχνολογίες
- Αρμάνι Μιλάνο – Παναθηναϊκός 96-89: Όταν ξύπνησε ήταν πλέον αργά…
- Οι 5+1 προκλήσεις του νέου προέδρου του Eurogroup Κυριάκου Πιερρακάκη
- Η συνεργασία των Λεονάρντο Ντι Κάπριο και Μάρτιν Σκορσέζε θέλει τον «δικηγόρο του διαβόλου» της


