Αμερικανική υπόθεση –και μάλιστα υψηλής τεχνολογίας– αποτελεί κι εφέτος η έρευνα της Interbrand για τις «Κορυφαίες Εμπορικές Επωνυμίες του Πλανήτη». Ιδιαιτέρως οι επί μία πενταετία, πλέον, δύο πρώτες της κατάταξης, Apple και Google, μοιάζουν ακλόνητες κι αμετακίνητες από την κορυφή.

Και πώς να απειληθούν από τις επόμενες όταν η αξία της επωνυμίας Apple ενισχύθηκε κατά 3% και έφθασε τα 184 δισ. δολάρια, ενώ η αξία της Google ενισχύθηκε κατά 6% και έφθασε τα 141,7 δισ. δολάρια; Σημαντική αύξηση, βέβαια, της τάξεως του 10% σημείωσε το 2017 και η αξία της τρίτης στην κατάταξη, επίσης αμερικανικής Microsoft.

Για τη συμπλήρωση της πρώτης δεκάδας ακολουθούν η Coca Cola, η Amazon, η νοτιοκορεατική Samsung (η πρώτη μη αμερικανική της δεκάδας), η ιαπωνική Toyota, η Facebook, η γερμανική (και πρώτη ευρωπαϊκή) Mercedes-Benz και στη δέκατη θέση η ΙΒΜ.

Διαβάστε αναλυτικά στο tovima.gr

in.gr