Η πορεία του μέχρι σήμερα γνωστού C5 τερματίστηκε στις αρχές του καλοκαιριού και συγκεκριμένα στις 6 Ιουνίου 2017 όταν βγήκε από τις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της γαλλικής Rennes, το τελευταίο δείγμα της 2ης γενιάς του μοντέλου, ένα C5 station wagon καθώς η παραγωγή του sedan είχε διακοπεί περίπου ένα χρόνο νωρίτερα.

Για την ιστορία, αξίζει να σημειωθεί ότι μαζί με τον τερματισμό της παραγωγής του C5 γράφτηκαν και οι «τίτλοι τέλους» για την εμβληματική υδροπνευματική ανάρτηση της γαλλικής φίρμας η οποία, όπως έχει ήδη επιβεβαιώσει η επικεφαλής της Citroen, Linda Jackson, θα αντικατασταθεί από νεότερες τεχνολογίες «που θα προσφέρουν αντίστοιχη άνεση καθώς αυτό αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Citroen», όπως χαρακτηριστικά είχε αναφέρει.

Σε αντίθεση όμως με το συγκεκριμένο τύπο ανάρτησης ο οποίος όπως όλα δείχνουν πέρασε ανεπιστρεπτί στην ιστορία, το C5 θα ανακάμψει σύντομα ως μοντέλο στην γκάμα της Citroen –και- με την μορφή μιας τετράθυρης μπερλίνας, όπως ανακοίνωσε από την διεθνή έκθεση της Φρανκφούρτης η επικεφαλής της φίρμας, Linda Jackson.

Αν και το στέλεχος της γαλλικής φίρμας δεν έδωσε περαιτέρω διευκρινίσεις για την επιστροφή του C5 ως μιας τετράθυρης μπερλίνας που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας της Citroen στην Ευρώπη, η πρότερη εμφάνιση του Cxperience Concept στην διεθνή έκθεση του Παρισιού το φθινόπωρο του 2016, έδωσε μια γεύση για την κατεύθυνση που θέλει να ακολουθήσει η Citroen στην νέα τρίτη γενιά του C5.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από τη σχεδιαστικά φιλόδοξη όσο και ελκυστική αισθητική κατεύθυνσή του, το Cxperience ανήκε στο είδος των plug-in υβριδικών προδιαγράφοντας ένα αντίστοιχο μέλλον και για το νέο C5, την προσωπικότητα του οποίου αναμένεται να συμπληρώσουν μια σειρά από καινοτόμες τεχνολογίες σε κάθε επίπεδο υπό το πρίσμα της άνεσης και της εργονομίας.

Πριν ωστόσο την άφιξη της νέας γενιάς του τετράθυρου C5 στην γκάμα της γαλλικής φίρμας το 2020, ένα άλλο μοντέλο με το διακριτικό «5» στο όνομά του θα αναλάβει από το 2018 να δώσει μια πρόγευση από τις προθέσεις της Citroen για την προαναφερθείσα αντικαταστάτρια τεχνολογία της υδροπνευματικής ανάρτησης.

Ο λόγος φυσικά για το C5 Aircross, το SUV το οποίο η Citroen έχει ήδη παρουσιάσει στην Κίνα και το οποίο αναμένεται στην Ευρώπη από το 2018 με την νέα τεχνολογία ανάρτησης, απόγονο της υδροπνευματικής και η οποία όπως διευκρίνισε η Linda Jackson θα αποτελέσει αποκλειστικό προνόμιο των μοντέλων της Citroen στον διευρυμένο πλέον με την Opel όμιλο των PSA/Peugeot-Citroen.

auto.in.gr