Στη μικρότερη εκδοχή της πλατφόρμας που έχει γίνει γνωστή με την κωδική ονομασία MQB και μέχρι σήμερα έχει φιλοξενήσει από το VW Golf ως και το Audi TT πρόκειται να βασιστεί η επόμενη γενιά του VW Polo, η οποία αναμένεται στην ευρωπαϊκή ήπειρο το δεύτερο εξάμηνο του 2016.

Με αφετηρία τη νέα αρχιτεκτονική του και πέρα από τις όποιες διαφοροποιήσεις προκύψουν σε επίπεδο διαστάσεων -το μήκος του μεταξονίου φημολογείται πως θα φτάσει από τα 2,47 μέτρα στα 2,56- το δημοφιλές «μικρό» της VW θα επιχειρήσει να προσεγγίσει περισσότερο από ποτέ τις εξοπλιστικές και ποιοτικές προδιαγραφές ανώτερων κατηγοριών.

Οι μεγαλύτεροι χώροι στο εσωτερικό για επιβάτες και αποσκευές, ο σύγχρονος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας, καθώς και οι αποδοτικότεροι κινητήρες βενζίνης ή diesel θα χαρίσουν στο νέο Polo μια σαφή απόσταση απ’ ότι είχε να παρουσιάσει μέχρι σήμερα.

Μάλιστα, αρκετά από τα στοιχεία εξοπλισμού θα μεταφερθούν αυτούσια από την πολυαναμενόμενη έβδομη γενιά του Golf, αποκαλύπτοντας την πρόθεση της Volkswagen να αξιοποιήσει στον μέγιστο δυνατό βαθμό το πλούσιο τεχνολογικό οπλοστάσιο που διαθέτει.

Σε επίπεδο κινητήρων, πάντως, με σιγουριά μπορεί να μιλήσει κανείς μόνο για το τρικύλινδρο TSI σύνολο χωρητικότητας 999 κ.εκ., καθώς στα πλάνα της γερμανικής φίρμας βρίσκεται η αντικατάσταση των τετρακύλινδρων μοτέρ των 1,4 λίτρων με αντίστοιχων προδιαγραφών κινητήρες 1,5 λίτρων.

Η επόμενη γενιά του VW Polo πιθανότατα θα αποκαλυφθεί επί γερμανικού εδάφους, στο πλαίσιο Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, τον Σεπτέμβριο του 2017, με τις πωλήσεις του στην ευρωπαϊκή αγορά να ξεκινούν αμέσως μετά.

AUTOMEDIA