Η νέα γενιά του ιαπωνικού μοντέλου δίνει το στίγμα της, από δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιεί σε γερμανικό έδαφος αν και μια προηγούμενη διαρροή είχε αφήσει ελάχιστα στην φαντασία σε σχέση με την νέα γενιά του- τουλάχιστον σε επίπεδο σχεδίασης.

Όπως είναι ήδη γνωστό λοιπόν η νέα γενιά του ιαπωνικού supermini θα ενσωματώσει την αισθητική στην οποία υπακούει και το Baleno, υιοθετώντας μια αντίστοιχης λογικής σχεδιασμένη οροφή και κολώνες.

Επίσης το νέο Swift θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε δύο εκδόσεις, «απλή» και Sport με τη δεύτερη να προβάλλει ένα πιο αιχμηρό σχεδιαστικό προφίλ με περισσότερες ακμές, πιο ορατά αεροδυναμικά στοιχεία, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και να προσφέρει γενναιόδωρο βασικό εξοπλισμό όπως για παράδειγμα, ενσωματωμένα LED ημέρας στα κεντρικά φωτιστικά σώματα.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό το οποίο επίσης έχει δει το φως της δημοσιότητας το νέο Swift θα διαθέτει σπορ τιμόνι και περιστροφικούς επιλογείς για τον έλεγχο του κλιματισμού σε συνδυασμό με μια οθόνη αφής για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στο κέντρο του ταμπλό, με την Sport έκδοση να υιοθετεί ορισμένα επιπλέον αισθητικά χαρακτηριστικά και λεπτομέρειες που θα αναλάβουν να τη διαφοροποιήσουν.

Προς το παρόν δεν είναι σαφές αν θα υπάρξουν βελτιώσεις ως προς την ευρυχωρία του θαλάμου ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες το νέο Swift θα είναι μεγαλύτερο σε πλάτος και οριακά μικρότερο σε μήκος.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες η βασική έκδοση του Swift αναμένεται να εξοπλίζεται με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 λίτρων DualJet απόδοσης 90 ίππων που συναντάμε στο Baleno και ο οποίος συνδυάζεται με το «ήπιο» υβριδικό σύστημα SVHS, ενώ στις επιλογές αναμένεται να συμπεριληφθεί και ο νέος υπερτροφοδοτούμενος τρικύλινδρος κινητήρας της Suzuki χωρητικότητας 1,0 λίτρου απόδοσης 111 ίππων.

Το Swift Sport αναμένεται να αξιοποιήσει τον επίσης turbo, αλλά τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,4 λίτρων του Vitara S ο οποίος στην περίπτωση του ιαπωνικού SUV αποδίδει 140 ίππους και 220 Nm ροπής.

AUTOMEDIA