Χριστίνα-Μαρία Κράββαρη, φωτό: imaxtree
Αυτό που έγινε ευρέως γνωστό μετά την απρόσμενη αποχώρηση του Raf Simons τον περασμένο Οκτώβρη ήταν ότι ο οίκος βρισκόταν πλέον στα χέρια της επταμελούς σχεδιαστικής του ομάδας.
Παρόλο που η κολεξιόν μας θύμησε περισσότερο τις Ready-to-Wear δημιουργίες παρά κολεξιόν υψηλής ραπτικής, οι νέοι σχεδιαστές διαφύλαξαν την φιλοσοφία του Simons για μοντέρνο μινιμαλισμό στις δημιουργίες, και απέδειξαν πως η ομαδική δουλειά μπορεί να αποφέρει καρπούς στο χώρο της μόδας.
Στην πραγματικότητα οι περισσότεροι πελάτες του οίκου Dior θα κάνουν ουρές για να αγοράσουν την νέα θηλυκή και πολυμορφική κολεξιόν. Η σχεδιαστική ομάδα επικεντρώθηκε περισσότερο στις φούστες – σε όλα τα μήκη – και στα φορέματα, ενώ τα θρυλικά Bar Jackets, που λάνσαρε ο ίδιος ο Christian Dior τη δεκαετία του ’50, απέκτησαν νέα διάσταση με ανατρεπτικές υφές και χρώματα.
Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια της συλλογής ήταν οι βαθιές λαιμοκόψεις των ρούχων που άφηναν ακάλυπτους τους ώμουνς των μοντέλων και οι αποδομημένες σιλουέτες με ανατρεπτικούς συνδυασμούς χρωμάτων όπως του πορτοκαλί με το ροζ-nude.
Kαι ενώ φήμες που διαρρέουν για διαδοχή του Simons από τη Sarah Burton, σχεδιάστρια του Alexander McQueen, το μόνο σίγουρο είναι ότι ο νέος Creative Director θα πρέπει να καταβάλει μεγάλη προσπάθεια για να αφήσει το στίγμα του.
woman.in.gr