Τις βάσεις για τον τέταρτο συνεχή παγκόσμιο τίτλο της καριέρας του έβαλε ο S. Ogier κόβοντας πρώτος το νήμα στο Ράλλυ του Monte Carlo. Ο Aλσατός βρήκε απέναντί του τον K. Meeke, ο οποίος τις δύο πρώτες ημέρες του αγώνα διατηρήθηκε στην κορυφή. Η εικόνα του αγώνα άλλαξε το Σάββατο, με τον Βρετανό οδηγό να μένει δεύτερος, πριν εγκαταλείψει με βλάβη στο σύστημα μετάδοσης.

Πίσω από τον S. Ogier, στη δεύτερη και την τρίτη θέση βρέθηκαν οι Mikkelsen και Latvala, η μάχη των δύο οδηγών της VW ολοκληρώθηκε πρόωρο με τον Φινλανδό να εγκαταλείπει μετά από έξοδο. Μάλιστα, ο J. Latvala κινδυνεύει με αποκλεισμό ενός αγώνα καθώς στην προσπάθειά του να επιστρέψει στην ειδική, χτύπησε έναν θεατή χωρίς παρόλα αυτά να τον τραυματίσει.

Με τους K. Meeke και J. Latvala εκτός μάχης, το έργο των Ogier και Mikkelsen έγινε πολύ πιο εύκολο. Οι δύο οδηγοί της VW δεν ρίσκαραν στις εναπομείναντες ειδικές διαδρομές του Σαββάτου και της Κυριακής φέρνοντας τα Polo R WRC στην κορυφή.

Στο τρίτο σκαλί του βάθρου κατάφερε να ανέβει ο T. Neuville με Hyundai i20. Παρά το μουδιασμένο ξεκίνημα ο Βέλγος βρήκε ρυθμό κερδίζοντας δύο ειδικές διαδρομές και κλείνοντας την απόσταση από τον δεύτερο Mikkelsen στα 11,6 δευτερόλεπτα.

Ωστόσο, ένα πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης του Hyundai i20 δεν επέτρεψε στον T. Neuville να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την τρίτη θέση. Πίσω του τερμάτισε ο Μ. Ostberg με Ford Fiesta, με τον S. Lefebre να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα ενός αγώνα που για μια ακόμα φορά χαρακτηρίστηκε από τις απαιτητικές λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών ειδικές διαδρομές.

Πέρα από τους Meeke και Latvala, εκτός μάχης τέθηκε από πολύ νωρίς και ο R. Kubica, o οποίος είναι πολύ πιθανό να μην ακολουθήσει τη συνέχεια του πρωταθλήματος καθώς μέχρι σήμερα δεν έχει εξασφαλίσει την απαραίτητη χρηματοδότηση.

Να σημειώσουμε πως στο φετινό Monte Carlo υπήρχε έντονο το ελληνικό στοιχείο, με τον Λ. Αθανάσουλα και τον N. Zακχαίο να τερματίζουν στην 21η θέση της γενικής κατάταξης με Skoda Fabia R5.

auto.in.gr