Μια ξεχωριστή πρόκληση καλούνται να αντιμετωπίσουν οι ομάδες της F1 στον Κυριακάτικο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος.

Η πίστα που θα φιλοξενήσει το μεξικανικό grand prix βρίσκεται σε υψόμετρο 2.200 μέτρων, κάτι που συνεπάγεται ότι η περιεκτικότητα του αέρα σε οξυγόνο θα είναι χαμηλότερη απ’ ότι συνήθως.

Ο φτωχότερος σε οξυγόνο αέρας πρόκειται με τη σειρά του να οριοθετήσει την απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, γεγονός που θα αναγκάσει τους κατασκευαστές να αυξήσουν τον ρυθμό περιστροφής των υπερσυμπιεστών καυσαερίων ώστε να διατηρήσουν την ισχύ στα επιθυμητά επίπεδα.

«Το πρόβλημα πρόκειται να είναι η ψύξη γιατί θα έχεις την ίδια ποσότητα ενέργειας που θα παράγεται από τον κινητήρα αλλά πολύ λιγότερο οξυγόνο για την επιτύχεις, συνεπώς το πρόβλημα θα είναι ψύξη».

«Το άλλο θέμα σχετίζεται με τον υπερσυμπιεστή καυσαερίων, καθώς για να διατηρήσεις την ισχύ θα πρέπει να αυξήσεις τον ρυθμό περιστροφής της τουρμπίνας, αγγίζοντας τα όρια λειτουργίας της».

«Προφανώς και έχουμε πραγματοποιήσει αρκετές προσομοιώσεις, ωστόσο γνωρίζουμε ότι πρόκειται να αντιμετωπίσουμε κάτι το οποίο ουσιαστικά δεν γνωρίζουμε», δήλωσε ο επικεφαλής του τμήματος F1 της Renault, Remi Taffin.

Εξαιτίας της συγκεκριμένης ιδιαιτερότητας, η Renault δεν πρόκειται να διαθέσει την αναβαθμισμένη εκδοχή της κινητήριας μονάδας που χρησιμοποιήθηκε την αμέσως προηγούμενη εβδομάδα, στο Αustin των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.

Τις δυσκολίες του μεξικανικού grand prix αναγνώρισε και ο τεχνικός διευθυντής της McLaren, Matt Morris, την ίδια στιγμή που ο Rob Smedley της Williams δηλώνει αισιόδοξος για την απόδοση της ομάδας του στο αγωνιστικό τριήμερο που ακολουθεί.

Να σημειώσουμε πως μέχρι σήμερα η πίστα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος F1 με το υψηλότερο υψόμετρο ήταν εκείνη του Interlagos (Βραζιλία), την οποία ωστόσο χωρίζουν μόλις 800 μέτρα από την επιφάνεια της θάλασσας.

auto.in.gr