Η Yahoo κατέληξε σε τριετή συμφωνία συνεργασίας με την Google, με σκοπό να αυξήσει τα έσοδά της από την προβολή διαφημίσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η συνεργασία έγινε γνωστή μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων για το τρίτο τρίμηνο του έτους, τα οποία ήταν χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Εντούτοις, η κίνηση δεν θα αρχίσει να ανακατευθύνεται από το Yahoo στην Google πριν οι αρχές προστασίας του υγιούς ανταγωνισμού στις ΗΠΑ δώσουν την έγκρισή τους. Το 2008, η αρμόδια Αρχή είχε αποτρέψει ευρύτερη συνεργασία των δύο ιντερνετικών κολοσσών υπό το φόβο ότι θα βλάψει τον υγιή ανταγωνισμό. Τότε, η Yahoo είχε στραφεί στην Google για να αντιμετωπίσει την «εχθρική» πρόταση εξαγοράς ύψους 47 δισ. δολαρίων από την Microsoft. Από το 2012, η Yahoo συνεργάζεται στενά με την Microsoft, χρησιμοποιεί το δικό της Bing, ωστόσο το 2015 κατόρθωσε να περιορίσει την εξάρτησή της γεγονός που οδήγησε στην ανακοίνωση της συνεργασίας με την Google.

Η Yahoo θα συνεχίσει να στέλνει το 51% των αναζητήσεων από τις σελίδες της στο Microsoft Bing. Η Citigroup εκτιμά ότι εάν στέλνει την υπόλοιπη κίνηση στην Google θα μπορούσε να αυξήσει τα έσοδά της κατά 10% έως και 18% (200-400 εκατ.δολάρια). Τα έσοδα του τρίτου οικονομικού τριμήνου του έτους αυξήθηκαν κατά 6,8% στα 1,2 δισ. δολάρια, κάτω από την εκτίμηση των αναλυτών για 1,3 δισ., και το κόστος της αύξησης της επισκεψιμότητας μεγεθύνθηκε από τα 54 εκατ. στα 223 εκατομμύρια από χρόνο σε χρόνο. Η πτωτική πορεία της Yahoo συνεχίζεται και εννέα φορές τα τελευταία 11 τρίμηνα τα έσοδά της έχουν παραμείνει ίδια ή μειώθηκαν από χρόνο σε χρόνο.

In.gr Τεχνολογία