Έναν ακόμα συγκλονιστικό αγώνα μάς επεφύλασσε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του MotoGP, με τη βοήθεια και της βροχής που δεν άργησε να κάνει την εμφάνισή της στην πίστα του Misano.

H εκκίνηση του GP του San Marino δεν έκρυβε εκπλήξεις, ο J. Lorenzo κατάφερε με σχετική ευκολία να υπερασπιστεί το προβάδισμα που του χάριζε η pole position, ο δεύτερος M. Marquez δεν έχασε την επαφή του με την κορυφή, ενώ ο τρίτος V. Rossi βρήκε τον τρόπο να ακολουθήσει στον ρυθμό των δύο πρώτων.

Η εικόνα δεν άλλαξε σημαντικά ακόμα και όταν οι πρώτες σταγόνες βροχής άρχισαν να πέφτουν στον ανανεωμένο ασφαλτοτάπητα της πίστας του Misano. Ο V. Rossi βρήκε την ευκαιρία να κλείσει ακόμα περισσότερο τη διαφορά από τους Lorenzo και Marquez χωρίς ωστόσο να ρισκάρει περισσότερο με κάποιο προσπέρασμα.

Με την ένταση της βροχής να αυξάνεται, οι περισσότεροι από τους αναβάτες κατευθύνθηκαν στα pit ώστε να συνεχίσουν τον αγώνα με τις μοτοσικλέτες που έφεραν βρόχινα ελαστικά και τις ανάλογες ρυθμίσεις.

Δεκαεπτά γύρους πριν το τέλος, μια ανάσα χώριζε τον J. Lorenzo από τον M. Marquez και τον V. Rossi. Ήταν η στιγμή που ο «γιατρός» εξαπέλυε την αντεπίθεσή του, περνώντας αρχικά τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του 2013 και του 2014 και στη συνέχεια τον ομόσταυλό του στην ομάδα της Yamaha.

Η βροχή, ωστόσο, είχε σταματήσει και η αγωνιστική γραμμή είχε στεγνώσει, επιβάλλοντας ουσιαστικά τη χρήση των slick ελαστικών. Δέκα γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας ο M. Marquez επισκέφθηκε για δεύτερη φορά τα pit, σε αντίθεση με τους Rossi και Lorenzo που παρέμειναν στην πίστα.

Το τακτικό λάθος της Yamaha έδωσε στον Ισπανό αναβάτη της Honda τον πρώτο λόγο για την κατάκτηση της νίκης. Σαν να μην έφτανε αυτό, μετά την είσοδό του στα pit και την αλλαγή της μοτοσικλέτας του, ο J. Lorenzo είχε πτώση που τον οδήγησε στην εγκατάλειψη.

Παρά το γεγονός, λοιπόν, ότι ο V. Rossi είχε χάσει οριστικά την επαφή του με την κορυφή, επιστρέφοντας μετά το απαραίτητο πέρασμά του από τα pit στην πέμπτη θέση, η εγκατάλειψη του J. Lorenzo ήταν εκείνη που του επέτρεψε μετά το τέλος του αγώνα να επεκτείνει το προβάδισμα του στους 23 βαθμούς και να αυξήσει σημαντικά τις πιθανότητές του για την κατάκτηση του 10ου παγκόσμιου τίτλου της καριέρας του.

Με τον M. Marquez να οδηγεί προς τη νίκη, το ενδιαφέρον στράφηκε στη μάχη για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου. Ο B. Smith επιλέγοντας να διατηρήσει τα slick ελαστικά καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τερμάτισε δεύτερος, ενώ εξίσου εντυπωσιακό ήταν και το comeback τον R. Scott που κατέλαβε την τρίτη θέση παρά την έξοδο που είχε στην αρχή του αγώνα.

Αποτελέσματα GP San Marino 2015

1 Marc Marquez Honda Honda 48m23.819s
2 Bradley Smith Tech 3 Yamaha 7.288s
3 Scott Redding Marc VDS Honda 18.793s
4 Loris Baz Forward Racing Yamaha Forward 26.427s
5 Valentino Rossi Yamaha Yamaha 33.196s
6 Danilo Petrucci Pramac Racing Ducati 35.087s
7 Andrea Iannone Ducati Ducati 36.527s
8 Andrea Dovizioso Ducati Ducati 37.434s
9 Daniel Pedrosa Honda Honda 39.516s
10 Aleix Espargaro Suzuki Suzuki 39.692s
11 Cal Crutchlow LCR Honda 41.995s
12 Jack Miller LCR Honda 46.075s
13 Mike Di Meglio Avintia Racing Ducati 48.381s
14 Maverick Vinales Suzuki Suzuki 52.325s
15 Alvaro Bautista Aprilia Gresini Aprilia 53.348s
16 Stefan Bradl Aprilia Gresini Aprilia 58.828s
17 Nicky Hayden Aspar Honda 1m02.649s
18 Hector Barbera Avintia Racing Ducati 1m04.768s
19 Eugene Laverty Aspar Honda 1m05.677s
20 Claudio Corti Forward Racing Yamaha Forward 1 Lap
21 Karel Abraham AB Motoracing Honda 1 Lap

auto.in.gr