Tην πλήρη απελευθέρωση των κανονισμών που διέπουν τις προδιαγραφές των μονοθεσίων αντί της προσπάθειας οριοθέτησης του κόστους λειτουργίας των ομάδων πρότεινε ο πρώην πρόεδρος της FIA, M. Mosley στο πλαίσιο συνέντευξης που παραχώρησε στον γερμανικό Τύπο.

Ο Βρετανός θεωρεί πως μια τέτοια κίνηση είναι αρκετή ώστε το κόστος εξέλιξης των μονοθεσίων να περιοριστεί αρκετά, καθώς οι ομάδες θα είναι αναγκασμένες να συμμορφωθούν μόνο με τους κανονισμούς που σχετίζονται με την ασφάλεια και τις διαστάσεις.

Μια διαφορετική άποψη, εκείνη της συνύπαρξης των σύνθετων V6 υβριδικών συνόλων με τους οκτακύλινδρους κινητήρες διατυπώθηκε από τον B. Ecclestone, την οποία μάλιστα υιοθέτησε και η Force India, δια στόματος του B. Fernley.

To κρίσιμο, για το μέλλον του σπορ, ραντεβού πρόκειται να πραγματοποιηθεί τον Μάιο, με τη συνεδρίαση του οργάνου της FIA που ορίζει τη στρατηγική του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της F1.

auto.in.gr