Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Το 2018 το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της Audi, Q6 e-tron

Το 2018 το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της Audi, Q6 e-tron

Η γερμανική φίρμα ετοιμάζει το επόμενο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της με την μορφή ενός μεγάλου premium SUV με την ονομασία Audi Q6 e-tron και ηλεκτρική αυτονομία που θα ξεπερνά τα 500 χλμ.

Μετά από πλήθος δοκιμαστικά πρωτότυπα και περιορισμένης παραγωγής απόπειρες, το πρώτο μαζικής παραγωγής ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Audi, είναι γεγονός και αποτελεί μέλος της γκάμας του R8, πραγματοποιώντας την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην έκθεση της Γενεύης και πλέον η γερμανική φίρμα ετοιμάζει το επόμενο ηλεκτροκίνητο βήμα της με την μορφή ενός μεγάλου SUV.

Το αμιγώς ηλεκτροκίνητο R8 e-tron το οποίο θα διατεθεί μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας του γερμανικού sportscar θα λειτουργήσει ως «τεχνολογικός φάρος» για το λανσάρισμα ενός νέου οικογενειακού προσανατολισμού SUV με μηδενικές εκπομπές ρύπων το 2018, όπως αποκάλυψε o Dr Ulrich Hackenberg, επικεφαλής του τμήματος τεχνολογικής εξέλιξης της Audi.

Αναλυτικότερα, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά o Dr Ulrich Hackenberg, μιλώντας από την ετήσια συνέντευξη Τύπου της Audi: «Στις αρχές του 2018, σκοπεύουμε να λανσάρουμε ένα μεγάλο premium Sports Activity Vehicle που θα αντλεί ενέργεια αποκλειστικά από τις μπαταρίες του και θα έχει αυτονομία περισσότερα από 500 χλμ.»

Το στέλεχος της Audi συνέχισε περιγράφοντας το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV από το οποίο η γερμανική φίρμα δημοσιοποίησε και την πρώτη εικόνα του αναφέροντας ότι: «θα έχει ένα νέο πολύ ελκυστικό σχεδιασμό τον οποίο εξελίσσουμε ειδικά για την γκάμα των αμιγώς ηλεκτροκίνητων προτάσεών μας με τα διακριτικά e-tron. To νέο SUV θα έχει ως αφετηρία τη δεύτερη γενιά της αρχιτεκτονικής, γνωστής ως Modular Longitude Platform (MLB 2) η οποία θα είναι συμβατή με πολύ διαφορετικά μηχανικά σύνολα».

Όσο για τα χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές του όπως υπογράμμισε ο Dr Ulrich Hackenberg: «Θα είναι ένα αυτοκίνητο που θα είναι για περισσότερους από δύο επιβαίνοντες. Κυρίως για οικογένειες που έχουν την οικονομική δυνατότητα καθώς θα είναι premium. Θα έχει υψηλής απόδοσης μπαταρίες που θα του εξασφαλίζουν αυτονομία παραπάνω από 500 χλμ. Θα κάνουμε μια σχετική παρουσίαση σύντομα».

Σε ό,τι αφορά την εμφάνιση του όπως επισημαίνει ο Dr Ulrich Hackenberg, σε αντίθεση με το plug-in υβριδικό Q7 e-tron, «το νέο SUV θα έχει ένα ιδιαίτερο design. Δεν σκοπεύουμε να πάρουμε ένα Q5 ή ένα Α6 ή οτιδήποτε και απλώς να ενσωματώσουμε ένα ηλεκτρικό σύνολο. Η αφετηρία του θα είναι η πλατφόρμα MLB και αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να το κατασκευάσουμε σε ένα εργοστάσιο όπου κατασκευάζονται τα αυτοκίνητα που έχουν ως αφετηρία την αντίστοιχη αρχιτεκτονική. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα σημαίνει επίσης ότι έχουμε τη δυνατότητα επιλογής και την ευελιξία να δουλέψουμε με ατσάλι αλλά και με διαφορετικά υλικά όπως το αλουμίνιο».

Όπως επίσης σημείωσε το στέλεχος της Audi, σχετικά με την αποδοτικότητα των μπαταριών, πλέον ο ρυθμός εξέλιξης τους έχει αυξηθεί αισθητά.

«Ξεκινήσαμε με μπαταρία 25ΑΗ, τώρα χρησιμοποιούμε μπαταρίες 28AH και ήδη έχουμε δείγμα μπαταριών 37ΑΗ τα οποία θα εξοπλίζουν την νέα γενιά των plug-in υβριδικών οχημάτων αλλά και το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV στο οποίο αναφέρθηκα».

«Η αμέσως επόμενη γενιά μπαταριών θα είναι 41ΑΗ και μετά 50ΑΗ και δεν αναφέρομαι στο μακρινό μέλλον αλλά σε μια αλλαγή που αναμένεται να συμβεί το 2018-2020. Και μπορούμε ήδη να δούμε στα σχέδια εκείνων που εξελίσσουν και κατασκευάσουν τις συστοιχίες ότι υπάρχουν ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες», επισήμανε χαρακτηριστικά το στέλεχος της Audi.

Για όσους οι ενδείξεις απόδοτικότητας των μπαταριών δεν σημαίνουν κάτι όπως επεσήμανε ο Dr Ulrich Hackenberg, «Το ηλεκτρικό σύνολο του e-Golf του δίνει τη δυνατότητα αυτονομίας 180 χλμ. με μπαταρία 25ΑΗ. Αν έχεις μπαταρία 50ΑΗ μπορείς να αυξήσεις την αυτονομία σε παραπάνω από 300 χλμ. Αν τώρα πρόκειται για μεγαλύτερο αυτοκίνητο, όπως στη δική μας περίπτωση θα ήταν εφικτό να χρησιμοποιήσεις μπαταρία 90 kWh, απόδοση η οποία είναι αρκετή για να καλύψει τις απαιτήσεις ενός καταναλωτή».

Αν και η ονομασία του νέου SUV θα πρέπει να θεωρείται ειλημμένη απόφαση, με το νέο μοντέλο να υιοθετεί τα διακριτικά Q6 e-tron όπως επιβάλλουν οι plug-in υβριδικές, ηλεκτρικές συνήθειες της φίρμας, το στέλεχος της Audi δεν παρέλειψε να το σχολιάσει:

«Αν το δω από τεχνολογικής-μηχανολογικής πλευράς το Q δεν είναι μάλλον η καλύτερη λύση για ένα μεγάλο ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο με μεγάλη αυτονομία διότι πολύ απλά έχει μεγάλες επιφάνειες και κατ’ επέκταση μεγάλη αεροδυναμική αντίσταση. Ωστόσο, αν ρωτήσετε τους ανθρώπους στις πωλήσεις και το marketing όλα πρέπει να είναι Q!»

Tα SUV σχέδια της Audi δεν έχουν, ωστόσο μόνο ηλεκτροκίνητη όψη μιας και όπως δήλωσε ο επικεφαλής της φίρμας, Rupert Stadler. «σκοπεύουμε να κάνουμε αίσθηση με το νέο Q8 το οποίο θα αποτελεί μια πιο σπορ προσέγγιση στα SUV», επιβεβαιώνοντας την προσθήκη ενός ακόμα SUV στην γκάμα της Audi το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί σε τρία χρόνια.

«Αν το Q7 είναι ένα επταθέσιο SUV, τότε το Q8 θα είναι πιο σπορ και πιο coupe», διευκρίνισε ο Dr. Ulrich Hackenberg.

Σε ό,τι αφορά την πρώτη εικόνα του Q8 η οποία συνόδευσε την ομιλία του στελέχους της Audi, αποκαλύπτει μια SUV σιλουέτα με μακρύ καπό, διογκωμένους θόλους και αιχμηρά φωτιστικά.

Παράλληλα, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί απο την Audi, απο το 2016 αναμένεται και το μικρότερο SUV της Q1.

Auto Express

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024