Έχοντας ήδη συστήσει την μικρότερη τετράθυρη πρότασή της η οποία έχει αναλάβει με να αντιμετωπίσει τον πανίσχυρο, στη συγκεκριμένη κατηγορία, γερμανικό ανταγωνισμό, η Jaguar προχωρά στην επόμενη φάση, ετοιμάζοντας ένα ακόμα όπλο στη φαρέτρα «του σημαντικότερου μοντέλου της φίρμας», όπως είχαν χαρακτηρίσει οι Βρετανοί την ΧΕ.

Ο λόγος φυσικά για την πρακτικότερη έκδοση του βρετανικού μοντέλου, η οποία αναμένεται να τηρήσει τις παραδόσεις της φίρμας, ακολουθώντας τη σχεδιαστική λογική και την ονομασία της μεγαλύτερης XF Sportbrake.

Η ΧΕ Sportbrake, λοιπόν, αναμένεται να διατηρήσει ανέπαφη τη μέχρι σήμερα γνωστή σχεδίασή της, από το μπροστινό τμήμα έως και την τρίτη κολώνα. Από εκεί και πέρα, όλα τα στοιχεία που αποτελούν την εμφάνισή της αναμένεται να αναπροσαρμοστούν στον πρακτικό προσανατολισμό του μοντέλου εξασφαλίζοντας περισσότερο χώρο ο οποίος κατά κύριο λόγο «αφιερωθεί» στο χώρο αποσκευών.

Τις σχεδιαστικές προδιαγραφές αναμένεται να συμπληρώσει μια γραμμή οροφής που θα παραπέμπει στην XF Sportbrake ενώ την εικόνα, της πρακτικότερης ΧΕ θα συμπληρώσει ένα μεγαλύτερο spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ.

Σε ό,τι αφορά τα μηχανικά μέρη, θα είναι κοινά με την τετράθυρη ΧΕ, έτσι το νέο πρακτικό μέλος της γκάμας θα εξοπλίζεται με τα νέας γενιάς τετρακύλινδρα μοτέρ Ingenium βενζίνης και πετρελαίου με χωρητικότητα 2,0 λίτρων.

Υπενθυμίζεται ότι ο αποδοτικότερος diesel στην περίπτωση της τετράθυρης ΧΕ υπόσχεται 163 ίππους και 380 Nm ροπής ενώ απαιτεί μόλις 3,7 λίτρα/100 χλμ. περιορίζοντας τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 99 γρ./χλμ. Στην κορυφή της γκάμας αναμένεται να βρεθεί ένας V6 3,0 λίτρων με 340 ίππους, 450 Nm ροπής ο οποίος θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οχτώ σχέσεων.

AUTOMEDIA