Την κορυφαία έκδοση της ανανεωμένης Cayenne παρουσιάζει η γερμανική φίρμα στο «floor» του Detroit.

H Cayenne Turbo S διαθέτει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 biturbo κινητήρα των 4,8 λίτρων η ισχύς του οποίου αυξάνεται κατά 20 ίππους και κατά 50 Nm ροπής και ανέρχεται πλέον σε 570 ίππους και 800 Nm ροπής.

Ως αποτέλεσμα η Cayenne Turbo S ολοκληρώνει τη διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτερόλεπτα, κοινώς είναι κατά 4/10 του δευτερολέπτου ταχύτερη από την προηγούμενη αντίστοιχη εκδοχή της. Η μέγιστη ταχύτητά της ανέρχεται σε 284 χλμ./ώρα ενώ σύμφωνα με τις συστάσεις των Γερμανών η νέα Turbo S έκδοση του δημοφιλούς SUV κατάφερε να ολοκληρώσει ένα γύρο στο θρυλικό “Ring” σε χρόνο 7:59:74.

Στον εξοπλισμό της συμπεριλαμβάνεται το σύστημα Traction Management το οποίο μεταδίδει την κίνηση κατά προτεραιότητα στους πίσω τροχούς εκτός αν υπάρξει απώλεια πρόσφυσης οπότε η κίνηση «μοιράζεται» και στους μπροστινούς τροχούς.

Στα συστήματα της Cayenne Turbo S δίνουν επίσης το παρών τo οικείο σύστημα διαχείρισης ροπής της φίρμας, Porsche Torque Vectoring Plus καθώς και το σύστημα παραμετροποίησης των ρυθμίσεων του πλαισίου, Porsche Dynamic Chassis Control, το οποίο εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση.

Επίσης για πρώτη φορά τα κεραμικά δισκόφρενα διάστασης 420 mm στους μπροστινούς τροχούς συνοδεύονται από δεκαπίστονες δαγκάνες. Πίσω τα κεραμικά δισκόφρενα είναι μικρότερα, 370 mm και συνοδεύονται από τετραπίστονες δαγκάνες.

Σε ό,τι αφορά τα οπτικά γνωρίσματα της Cayenne Turbo S, διαθέτει φωτιστικά σώματα LED, διαφορετικού χρωματισμού γρίλια, ενώ προχωρώντας προς τα πίσω, διακρίνονται οι θόλοι στο χρώμα του αμαξώματος, η αεροτομή, η σπορ εξάτμιση ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι αλά 911 Turbo ζάντες που ντύνουν τους τροχούς των 21 ιντσών.

auto.in.gr