Με ελληνική συμμετοχή, η 28η θέση στο Online Marketing Challenge της Google
Το tech.in.gr λατρεύει, όπως γνωρίζουν οι φανατικοί αναγνώστες του, τις διαρκείς ελληνικές προσπάθειες για διακρίσεις στον ψηφιακό μας κόσμο, είτε αφορούν διακρίσεις στο Excel, στον προγραμματισμό ή την ρομποτική. Μια από τις νεότερες διακρίσεις για την οποία ενημερωθήκαμε ήταν η σημαντική επιτυχία της ομάδας στην οποία συμμετείχε ο Ιωάννης Βαγάνωφ στο Google Online Marketing Challenge.
Το tech.in.gr λατρεύει, όπως γνωρίζουν οι φανατικοί αναγνώστες του, τις διαρκείς ελληνικές προσπάθειες για διακρίσεις στον ψηφιακό μας κόσμο, είτε αφορούν προκλήσεις στο Excel, στον προγραμματισμό ή την ρομποτική.
Μια από τις νεότερες διακρίσεις για την οποία ενημερωθήκαμε ήταν η σημαντική επιτυχία της πολυπολιτισμικής ομάδας με την οποία συμμετείχε ο Ιωάννης Βαγάνωφ στο Google Online Marketing Challenge.
Η ομάδα των Juan Bastos από την Κολομβία, Chun-Nien Yang από την Ταϊβάν, Li-Fan Chuang επίσης από την Ταϊβάν, Ιωάννη Βαγάνωφ από την Ελλάδα, και Petar Trendafilov από την Βουλγαρία υπό την επίβλεψη του Δρ Mark Rouncefield πήρε την δεύτερη θέση στο Ηνωμένο Βασίλειο, την 10η στην Ευρώπη και την 28η παγκοσμίως, ανάμεσα σε δυόμισι χιλιάδες ομάδες ανά τον κόσμο (AdWords Business Semi-Finalists).
Η πρόκληση του διαγωνισμού της Google ήταν η βέλτιστη αξιοποίηση 250 δολαρίων (περίπου 200 ευρώ) για την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών μιας μικρής επιχείρησης μέσω Διαδικτύου, με τα εργαλεία της διοργανώτριας εταιρείας.
Το tech.in.gr επικοινώνησε με τον κ.Βαγάνωφ, ο οποίος μας μεταφέρει όχι μόνο την εμπειρία του από την μεγάλη, όπως αποδεικνύεται, πρόκληση, αλλά και χρήσιμες συμβουλές προς ναυτιλλομένους στο online marketing.
Διαβάστε το άρθρο του κ.Ιωάννη Βαγάνωφ, MSc E-Business & Innovation, School of Computing and Communications, Πανεπιστήμιο Λάνκαστερ, στο οποίο αναλύει την εμπειρία του, την πρόκληση και τα τρικ που έκανε η ομάδα του για να αναδείξει μια μικρή εταιρεία με 4 υπαλλήλους που προσέφερε ταξιδιωτικά πακέτα αποκλειστικά σε εθνικά πάρκα ανά τον κόσμο, με στόχο να τονώσει την φήμη της εταιρείας και να προσεγγίσει νέους πελάτες, έτοιμους για αγορά ταξιδιωτικού πακέτου.
Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi
In.gr Τεχνολογία
- Ο Μόντο Ντουπλάντις αποκάλυψε με τι θα ασχοληθεί όταν αποσυρθεί από τον στίβο
- Σομαλία: Ολοκληρώθηκε η διαδικασία των εκλογών στο Μογκαντίσου χωρίς σοβαρά επεισόδια – Η σημασία τους
- «Ήταν ποιητικό» – Έρθα Κιτ, η τραγουδίστρια του «Santa Baby» πέθανε την ημέρα των Χριστουγέννων του 2008
- ΗΠΑ: Η οικογενειακή χριστουγεννιάτικη φωτογραφία του Τζο Μπάιντεν τραβά την προσοχή… για λάθος λόγο
- «Η Γιουβέντους πάει να πάρει τον Φρατέζι από την Ίντερ»
- Αλλάζει το σκηνικό του καιρού – Από τα Χριστούγεννα με βροχές στην «ψυχρή» και χιονισμένη Πρωτοχρονιά