Το νέο επεισόδιο του saga που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2016 με την παρουσίαση του Focus RS, είναι η σχεδίαση του μπροστινού τμήματος η οποία δίνει το στίγμα της ενώ το πανίσχυρό μοντέλο γράφει μερικούς ακόμα γύρους στο Nurburgring.

Όπως προκύπτει από μια προσεκτική παρατήρηση πρόκειται, προφανώς, για καμουφλαρισμένη εκδοχή της έκδοσης παραγωγής και ξεχωρίζει από τα δύο ευμεγέθη τραπεζοειδή ανοίγματα και τα οποία, πλαισιώνονται από δύο εισαγωγές αέρα που θα αναλάβουν να «εξασφαλίσουν» την απαραίτητη ψύξη στον κινητήρα.

Στην καρδιά του νέου Focus RS αναμένεται να βρεθεί ο τετρακύλινδρος Εcoboost των 2,3 λίτρων που εξοπλίζει τη νέα Mustang σε μια εκδοχή ισχύος μεταξύ 330 και 350 ίππων.

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία, ξεχωρίζουν η μικρότερη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ενώ εμφανείς είναι οι τροποποιήσεις στα κατώτερα πλευρικά τμήματα. Στο πίσω τμήμα κυριαρχεί η διπλή απόληξη της εξάτμισης και ο καμουφλαρισμένος αεροδυναμικός διαχύτης.

Τις προδιαγραφές του Focus RS θα συμπληρώσει ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων που σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης θα αναλάβουν να διαχειριστούν τη γενναιόδωρη ροπή, και την τάση υποστροφής του -πάντα εμπροσθοκίνητου- Focus RS.

Εξάλλου, δεν υπάρχει κανένας λόγος προκειμένου η Ford να απεμπολήσει το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό του Focus RS το οποίο, στις προηγούμενες εκδοχές του, θεωρήθηκε ένα από τα πλέον διασκεδαστικά αυτοκίνητα με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.

Έτσι, το ίδιο θα συμβεί και με την νέα γενιά του με η οποία θα τηρήσει την παράδοση, χωρίς τις ενδεχόμενες επιβαρύνσεις που θα έφερνε η παρουσία τετρακίνησης τόσο οικονομικά όσο και πρακτικά.

Στο ίδιο πλαίσιο η μπροστινή ανάρτηση θα αξιοποιήσει τα οικεία γόνατα Revocknuckle που συναντάμε και στο ST, συντείνοντας, σε συνδυασμό και με τις υπόλοιπες προδιαγραφές του μοντέλου, σε μια οδική συμπεριφορά που θα αποτελέσει νέο ορόσημο για την κατηγορία των “hot hatch”.

Auto Express