H εμπορική διάθεση της νέας γενιάς των smart θα ξεκινήσει, παγκοσμίως, στις 22 Νοεμβρίου 2014 και μέχρι τότε, η smart μας συστήνει τη διαφημιστική εκστρατεία για το αστικό δίδυμο το οποίο φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει μια κατηγορία της οποίας, από καταβολής της, υπήρξε αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής.

Έτσι και η διεθνής διαφημιστική καμπάνια της περιστρέφεται γύρω από την αναγνωρισμένη θέση των smart ως “urban originals”, ενώ ο τίτλος της καμπάνιας με τον τίτλο “FOR”, αναλαμβάνει να αναδείξει τις οικείες αστικές αρετές τόσο του fortwo όσο και του «νεότερου» forfour μέσω των πρώτων τηλεοπτικών spot.

auto.in.gr