Ανοίγει ο σταθμός του προαστιακού στον Ταύρο
Σε λειτουργία τίθεται από τον ΟΣΕ ένας σταθμός-«φάντασμα» του σιδηροδρομικού άξονα της Αθήνας, αυτός του Ταύρου και εγκαινιάζεται την Τετάρτη από τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Ο νέος σταθμός θα προσθέσει μία ακόμη στάση μεταξύ Ρουφ και Ρέντη σε όλα τα δρομολόγια του προαστιακού, που εκτελούνται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από και προς Πειραιά.
Σε λειτουργία τίθεται από τον ΟΣΕ ένας σταθμός-«φάντασμα» του σιδηροδρομικού άξονα της Αθήνας, αυτός του Ταύρου και εγκαινιάζεται την Τετάρτη από τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Ο νέος σταθμός θα προσθέσει μία ακόμη στάση μεταξύ Ρουφ και Ρέντη σε όλα τα δρομολόγια του προαστιακού, που εκτελούνται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από και προς Πειραιά.
Ο νέος σταθμός του Ταύρου βρίσκεται επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως 2-4 και Κορυτσάς. Το υπουργείο Υποδομών εκτιμά ότι «θα εξυπηρετήσει μεγάλο αριθμό επιβατών, δεδομένου ότι βρίσκεται σε πυκνοκατοικημένη περιοχή».
Πρόκειται για σταθμό που βρισκόταν στο φυσικό αντικείμενο της σύμβασης 994/2005 του ΟΣΕ, ένα ολυμπιακό έργο, το οποίο αντιμετώπισε αναρίθμητα τεχνικά και νομικά προβλήματα και τερματίστηκε τον Φεβρουάριο του 2011.
Ο σταθμός του Ταύρου δεν προβλεπόταν στην αρχική μελέτη του έργου «Ανακαίνιση σιδηροδρομικής γραμμής και κατασκευή ηλεκτροκίνησης – σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης στο τμήμα Πειραιάς – Αθήνας – Τρεις Γέφυρες», όπως ονομαζόταν η σύμβαση 994/2005.
Αντίθετα, η αρχική μελέτη προέβλεπε σταθμό στον Κεραμεικό, η όποια όμως απορρίφθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) έπειτα από προσφυγές κατοίκων. Έτσι, το πρώην υπουργείο Μεταφορών, σε συνεννόηση με τον τοπικό δήμο, ζήτησε τη δημιουργία νέας στάσης στον Ταύρο και τροποποίηση του αντικειμένου της σύμβασης.
Η κατασκευή του σταθμού «Ταύρος» ολοκληρώθηκε το καλοκαίρι του 2009, όμως δεν υπήρχαν χρήματα για ανελκυστήρες. Έτσι οι δύο αποβάθρες συνδέονται με γέφυρα.
Σύμφωνα με τη νεότερη περιβαλλοντική μελέτη του έργου, στο τμήμα Ρουφ – Σταθμός Αθηνών προβλέπεται υπογειοποίηση τριπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου, η οποία, ωστόσο, για να γίνει, χρειάζεται αντικατάσταση του μεγάλου παντορροϊκού αγωγού που διασχίζει την Κωνσταντινουπόλεως.
Στο τμήμα Σταθμός Αθηνών – Τρεις Γέφυρες προβλέπεται υπογειοποίηση τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Συνελήφθη ο τράπερ Ivan Greko – Αγνόησε την αποφυλάκιση με κατ’ οίκον περιορισμό και οι άλλες «αμαρτίες»
- Αγρότης με δεσμευμένο λογαριασμό: «Δεν έχω ούτε ένα ευρώ» – H κυβέρνηση «λειτουργεί με πρακτικές Βόρειας Κορέας»
- Η Ρωσία στοχεύει να στρατολογήσει πάνω από 400.000 στρατιώτες το 2026
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Κυριακή 28.12.2025]
- Μπαλωθιές στο Ηράκλειο: Αδέσποτη σφαίρα κατέληξε σε διπλανό σπίτι
- Πίζα – Γιουβέντους 0-2: Χτίζει σερί η Μεγάλη Κυρία
