Με αφορμή εκδήλωση για την S 500 Plug-in Hybrid, η γερμανική φίρμα έδωσε μια γεύση από την επόμενη plug-in υβριδική προσθήκη στην γκάμα της η οποία θα είναι η αντίστοιχη έκδοση της C-Class.

H C 350 Plug-in Hybrid αναμένεται να λανσαριστεί μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2015, και παρόλο που η Mercedes-Benz δεν αποκαλύπτει ακόμα τις τεχνικές της προδιαγραφές, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν πρόκειται να αξιοποιήσει το ίδιο υβριδικό σύνολο με την S 500.

Για την ακρίβεια, αντί του twin-turbo V6 των 3,0 λίτρων που πρωταγωνιστεί στο υβριδικό σύνολο της S 500 Plug-in Hybrid, η C 350 θα εξοπλίζεται με τον οικείο turbo βενζινοκινητήρα των 2,0 λίτρων με απόδοση 211 ίππους ο οποίος θα συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 82 ίππων.

Το παραπάνω υβριδικό σύνολο αναμένεται να εξασφαλίζει στην C 350 Plug-In Hybrid ηλεκτρική αυτονομία 32 χλμ. αλλά και μεγέθη κατανάλωσης καυσίμου χαμηλότερα από τα αντίστοιχα της plug-in υβριδικής S 500 η οποία εμφανίζει μέση κατανάλωση 2,8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 65 γρ./χλμ.

Εκτός από την πρώτη γεύση της πρωτότυπης C 350 Plug-in Hybrid, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ola Kallenius, επικεφαλής πωλήσεων και marketing της γερμανικής φίρμας: «…πρόκειται για την αρχή μιας ευρείας γκάμας plug-in υβριδικών αυτοκινήτων».

«Αρχικά αναμένουμε μονοψήφιο ποσοστό πωλήσεων από τα plug-in υβριδικά, ωστόσο, μέχρι το 2020, θα έχει γίνει διψήφιο», επισημαίνει ο ίδιος, αποκαλύπτοντας ότι μέχρι το 2017 θα υπάρχουν δέκα plug-in υβριδικές εκδόσεις στην γκάμα της Mercedes-Benz.

Ωστόσο, σε πρώτη φάση, τα πληθωρικά plug-in σχέδια των Γερμανών δεν αφορούν τις «μικρές» (A, B, CLA και GLA-Class), όπως παραδέχτηκε ο Ola Kallenius.

Όπως και να έχει σε σχέση με τις «μικρές», σύμφωνα με τον Johannes Reifenrath, επικεφαλής προϊοντικού σχεδιασμού, στις κοντινές plug-in αφίξεις θα συγκαταλέγονται και diesel plug-in υβριδικές εκδόσεις.

«Θα δούμε πολύ χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 65 γρ./χλμ. στο κοντινό μέλλον. Το επόμενο βήμα είναι τα diesel plug-in τα οποία σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων μπορούν να προσφέρουν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κάτω από τα 50 γρ./χλμ.», σημειώνει χαρακτηριστικά το στέλεχος της γερμανικής φίρμας.

Auto Express