Έναντι 1.000 δολαρίων πωλούνται από τους τζιχαντιστές γυναίκες Γεζίντι
Δεκάδες γυναίκες που ανήκουν στην θρησκευτική μειονότητα των Γεζίντι, οι οποίες αιχμαλωτίστηκαν στο Ιράκ από το Ισλαμικό Κράτος, εξαναγκάστηκαν να ασπαστούν το Ισλάμ και έπειτα «πουλήθηκαν» προκειμένου να παντρευτούν με τη βία στη Συρία άνδρες της οργάνωσης, κατήγγειλε το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Δεκάδες γυναίκες που ανήκουν στην θρησκευτική μειονότητα των Γεζίντι, οι οποίες αιχμαλωτίστηκαν στο Ιράκ από το Ισλαμικό Κράτος, εξαναγκάστηκαν να ασπαστούν το Ισλάμ και έπειτα «πουλήθηκαν» προκειμένου να παντρευτούν με τη βία στη Συρία άνδρες της οργάνωσης, κατήγγειλε το Συριακό Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Το Ισλαμικό Κράτος, που σπέρνει τον τρόμο στις περιοχές που ελέγχει στο Ιράκ και τη Συρία, «μοίρασε στους μαχητές του 300 κορίτσια και γυναίκες της κοινότητας των Γεζίντι που είχε απαγάγει από το Ιράκ τις τελευταίες αυτές εβδομάδες» αναφέρει το Παρατηρητήριο και συνεχίζει:
«Μεταξύ των 300 γυναικών, τουλάχιστον 27 ‘πουλήθηκαν και παντρεύτηκαν’ μέλη του Ισλαμικού Κράτους στις επαρχίες του Χαλεπίου και της Ράκα και σε εκείνη στη Χασάκα (βορειοανατολικά).
» Κάθε γυναίκα πουλήθηκε έναντι 1.000 δολαρίων, αφού πρώτα είχε ασπαστεί το Ισλάμ.»
Το Παρατηρητήριο δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει εάν οι υπόλοιπες γυναίκες επίσης πουλήθηκαν και παντρεύτηκαν, ενώ υπογράμμισε ότι θεωρούνται «αιχμάλωτες πολέμου».
Η ΜΚΟ σημείωσε ότι πριν από 3 εβδομάδες Άραβες και Κούρδοι αξιωματούχοι από την επαρχία Χασάκα είχαν προσπαθήσει να απελευθερώσουν αυτές τις γυναίκες προσφέροντας χρήματα στους τζιχαντιστές υπό το πρόσχημα ότι ήθελαν να παντρευτούν τις αιχμάλωτες, όμως η εξτρεμιστική οργάνωση αρνήθηκε την πρόταση.
Όσο και αν υπάρχουν αρκετοί πρόθυμοι που επιχειρούν να μειώσουν τη σημασία της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, η πραγματικότητα λέει πως τα γεγονότα του Νοέμβρη του 73 αποτέλεσαν την αρχή του τέλους για την πτώση της Χούντας
Από τη «ψύχραιμη» προσέγγιση των mainstream διεθνών Μέσων μέχρι τα ξένα φοιτητικά και επαναστατικά έντυπα, το Πολυτεχνείο αναδεικνύεται στο σημαντικότερο γεγονός αντιδικτατορικής αντίστασης μετά το 1967.
Η παράσταση μετατρέπει την ιστορία της Ελίζας σε ένα ευφάνταστο ταξίδι μέσα στον χρόνο και τον χώρο, όπου το χιούμορ, η δημιουργικότητα και η μουσική συναντούν την επιστημονική φαντασία