Ο φωτογραφικός φακός εντόπισε ένα δοκιμαστικό πρωτότυπο Auris το οποίο, αν και εκ πρώτης όψεως, δεν φαίνεται διαφορετικό από το μέχρι σήμερα γνωστό μοντέλο, μια προσεκτικότερη παρατήρηση αποκαλύπτει ορισμένες διαφορές που συντείνουν σε μια πιο περιπετειώδη έκδοση του.

Σε αυτό, συνηγορούν η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και η σχεδίαση του μπροστινού και του πίσω προφυλακτήρα οι οποίοι δείχνουν πιο διογκωμένοι και έτοιμοι να υποδεχτούν προστατευτικές ποδιές για το κάτω τμήμα του αυτοκινήτου όπως συνηθίζεται στις αντίστοιχες εκδόσεις.

Επιπλέον, κάτω από το καμουφλάζ ενδέχεται να κρύβονται και ορισμένες από τις αλλαγές οι οποίες θα ενσωματωθούν στην ανανεωμένη εκδοχή του ιαπωνικού μοντέλου, οπότε και, λογικά, θα προστεθεί και η νέα έκδοση στην γκάμα του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αποσαφηνιστεί το όνομα της έκδοσης ούτε και οι προδιαγραφές του κινητήρα με τον οποίο θα εξοπλίζεται.

Με δεδομένο, ωστόσο, ότι δεν αναμένεται να διαθέτει τετρακίνηση, το μηχανικό σύνολο θα προέλθει από την μέχρι σήμερα γνωστή γκάμα του ιαπωνικού μοντέλου με επικρατέστερη επιλογή τον βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων με απόδοση 132 ίππων, σε μια ισχυρότερη ενδεχομένως εκδοχή του.

AUTOMEDIA