Αντικρίζοντας ένα πλήρως καμουφλαρισμένο αυτοκίνητο πόλης στο χιονισμένο τοπίο του σουηδικού βορά, δύσκολα μπορείς να φανταστείς ότι το υπό εξέλιξη τετράτροχο δεν ανήκει σε κάποια ευρωπαϊκή ή έστω ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία αλλά στη μαλαισιανής καταγωγής Proton.

Το πώς έφτασε ένα αυτοκίνητο που δεν πρόκειται να διατεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά έως τη σκανδιναβική χερσόνησο απαντά το γεγονός ότι για την εξέλιξη του Global Small Car η Proton απευθύνθηκε σε Ευρωπαίους προμηθευτές.

Ειδικότερα, η Continental είναι εκείνη που έχει αναλάβει την ενσωμάτωση των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και συγκεκριμένα του γνωστού σε όλους μας ΕSP.

Αν και η παρουσία του ESP στις τετράτροχες προτάσεις που προσφέρονται στην τοπική αγορά δεν είναι υποχρεωτική, η πρόθεση της Proton να διευρύνει τους εξαγωγικούς της… ορίζοντες, σε συνδυασμό με τις πληρέστερα εξοπλισμένες προτάσεις του ανταγωνισμού, οδήγησε τη μαλαισιανή αυτοκινητοβιομηχανία στην εξέλιξη συστημάτων ασφαλείας, ακόμη και για τα μικρότερα, σε διαστάσεις, μοντέλα της.

AUTOMEDIA