Μπορεί το δοκιμαστικό πρωτότυπο να δείχνει απολύτως οικείο, ωστόσο, δεν πρόκειται για το μέχρι σήμερα γνωστό Soul που παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 2013, αλλά για την ηλεκτροκίνητη εκδοχή του.

Διατηρώντας όλα τα τυπικά στοιχεία του μοντέλου, το Soul EV προδίδεται από την απουσία εξάτμισης, τη διαφορετική γρίλια, τα χαρακτηριστικά λεπτά ελαστικά των ηλεκτροκίνητων καθώς και από την καμουφλαρισμένη πρίζα, στο δεξί φτερό.

Σε ό,τι αφορά τα επιμέρους χαρακτηριστικά, του ηλεκτροκίνητου χαρακτήρα του, το Soul EV θα διαθέτει μπαταρίες ιόντων λιθίου 27 kWh οι οποίες θα του εξασφαλίζουν αυτονομία που θα ξεπερνά τα 193 χλμ. Η φόρτιση των μπαταριών θα απαιτεί πέντε ώρες σε πρίζα 240V, ενώ θα υπάρχει και σύστημα ταχείας φόρτισης το οποίο θα μειώνει το χρόνο στα 25 λεπτά.

Το ηλεκτρικό μοτέρ με το οποίο θα εξοπλίζεται θα έχει ισχύ 110 ίππων και 284 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα το Soul EV θα επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα του θα ανέρχεται σε 145 χλμ./ώρα.

AUTOMEDIA