Οι Βαυαροί προετοιμάζουν τη νέα γενιά της Σειράς 7, η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στα τέλη του 2015.

Με μια πρώτη ματιά, το δοκιμαστικό πρωτότυπο διαφοροποιείται αρκετά σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της 7άρας, κάτι που αναμένεται να συμβεί και με την πλατφόρμα στην οποία βασίζεται.

Η τελευταία πρόκειται να τροποποιηθεί προκειμένου η νέα γενιά του αυτοκινήτου να συμβαδίζει με τις σύγχρονες τάσεις που επιβάλλουν πιο φιλικές, προς το περιβάλλον, πρακτικές.

Αυτό μεταφράζεται σε αισθητή μείωση του βάρους, πιο αποδοτικούς κινητήρες αλλά και μια σειρά νέων και καινοτόμων τεχνολογιών Efficient Dynamics, όπως ονομάζει η BMW τα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, που θα χρησιμοποιηθούν για πρώτη στη Σειρά 7.

Για την ακρίβεια, η BMW θα αξιοποιήσει στη Σειρά 7 τη γνώση που έχει αποκομίσει από την εξέλιξη και την κατασκευή των i3 και i8.

Ως εκ τούτου, αναμένεται η εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών σε συγκεκριμένα τμήματα του αμαξώματος, όπως το καπό, η οροφή και η θύρα του χώρου αποσκευών.

Το χαμηλότερο βάρος αναμένεται να έχει θετική επίδραση στη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου, βελτιώνοντας τόσο τα μεγέθη οικονομίας όσο και τα μεγέθη επιδόσεων.

Σε επίπεδο μηχανικών συνόλων, αναμένονται V6 και V8 κινητήρες με άμεσο ψεκασμό και σύστημα υπερτροφοδότησης, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξει και μια plug-in υβριδική έκδοση με τεχνολογία που θα προέλθει από την Toyota, στο πλαίσιο συνεργασίας των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών.

Από την εξίσωση, ενδεχομένως να λείψει το θηριώδες δωδεκακύλινδρο μηχανικό σύνολο, ενώ, σύμφωνα με τις συνήθειες της M Division, το υπερμέγεθες sedan δεν προκρίνεται για το χρίσμα «Μ».

Ένα σημαντικό μερίδιο των καινοτομιών που θα εισαγάγει η Σειρά 7 θα έχει και ο τεχνολογικός της εξοπλισμός, όπου θα υπάρχει πλήθος συστημάτων ασφάλειας και άνεσης τα οποία θα επιτρέπουν -μεταξύ άλλων- και την έξυπνη αλληλεπίδραση του αυτοκινήτου, με τον οδηγό και το περιβάλλον.

AUTOMEDIA