Βάσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη δημιουργεί η Ryanair
Βάσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη θα δημιουργήσει η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair και θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού, όπως ανακοίνωσαν στελέχη της, δημιουργώντας ευφορία κυρίως στην τουριστική αγορά. Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας χωρίς να παραλείψει τα αιχμηρά σχόλια για τα τέλη του Ελ.Βενιζέλος, αλλά και το «μονοπώλιο στην αεροπορική αγορά της Ελλάδας», τόνισε ότι οι πτήσεις της Ryanair ήρθαν για να μείνουν και μίλησε για 4 εκατ. επιβάτες έως το 2015.
Βάσεις στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη θα δημιουργήσει η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους Ryanair και θα ξεκινήσει από τον Απρίλιο πτήσεις τόσο εσωτερικού όσο και εξωτερικού, όπως ανακοίνωσαν στελέχη της την Τρίτη, δημιουργώντας ευφορία κυρίως στην τουριστική αγορά.
Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας χωρίς να παραλείψει τα αιχμηρά σχόλια για τα τέλη του Ελ.Βενιζέλος, αλλά και το «μονοπώλιο στην αεροπορική αγορά της Ελλάδας», τόνισε ότι οι πτήσεις της Ryanair ήρθαν για να μείνουν και μίλησε για 4 εκατ. επιβάτες έως το 2015.
Συγκεκριμένα, η Ryanair θα σταθμεύει δύο αεροσκάφη στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και ένα αεροσκάφος στη Θεσσαλονίκη δημιουργώντας, σύμφωνα με την εταιρεία, περίπου 2.800 νέες θέσεις εργασίας συνολικά.
Σε ό,τι αφορά τη βάση της Αθήνας, τα δύο αεροσκάφη θα εκτελούν έξι δρομολόγια από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο, Χανιά, Πάφο, Λονδίνο και Μιλάνο, ενώ αναμένεται να μεταφέρουν, σε ετήσια βάση, πάνω από 1,2 εκατ. επιβάτες με περισσότερες από 150 πτήσεις εβδομαδιαίως.
Επίσης, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, αναμένεται να δημιουργηθούν 1.200 νέες θέσεις εργασίας.
Αναλυτικά, η Ryanair θα πραγματοποιεί από την Αθήνα, τέσσερις πτήσεις ημερησίως προς Χανιά, δύο πτήσεις ημερησίως προς Λονδίνο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Μιλάνο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Πάφο, δύο πτήσεις ημερησίως προς Ρόδο και 10 πτήσεις ημερησίως προς Θεσσαλονίκη.
Για πτήσεις από την Αθήνα η ιρλανδική εταιρεία προσφέρει, από αύριο (Τετάρτη) έως και τα μεσάνυχτα της Δευτέρας 20 Ιανουαρίου, εισιτήρια για ταξίδια τον Απρίλιο και τον Μάιο, που θα ξεκινούν από 12 ευρώ ανά διαδρομή.
Σε ερώτηση εάν έχει ενημερωθεί το «Ελευθέριος Βενιζέλος» για την έναρξη βάσης στην Αθήνα, τα στελέχη της εταιρείας απάντησαν αρνητικά και πρόσθεσαν πως η Ryanair θα ξεκινήσει τη δραστηριότητά της στην ελληνική πρωτεύουσα ανεξάρτητα από το αν θα υπάρξει ή όχι διαφοροποίηση στην τιμολογιακή πολιτική του αεροδρομίου.
Επίσης, σημείωσαν ότι με τις έξι νέες διαδρομές με βάση την Αθήνα, θα μπορέσουν να απολαύσουν τα χαμηλά κόμιστρα της Ryanair περισσότεροι Έλληνες καταναλωτές και επισκέπτες.
Εξάλλου, η Ryanair, ξεκινά τον Απρίλιο από τη νέα βάση της στη Θεσσαλονίκη τρεις νέους προορισμούς, Αθήνα, Πίζα και Βαρσοβία (σε σύνολο 16), με 212 πτήσεις σε εβδομαδιαία βάση μεταφέροντας 1,6 εκατ. επιβάτες ετησίως, ενώ υπολογίζει ότι θα δημιουργηθούν περισσότερες από 1.600 θέσεις εργασίας.
Η ιρλανδική εταιρεία γιορτάζει και στη συμπρωτεύουσα τη νέα βάση της προσφέροντας 100.000 θέσεις με τιμές ναύλων που ξεκινούν από 12 ευρώ, για ταξίδια στην Ευρώπη τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες από αύριο (Τετάρτη) έως τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 16 Ιανουαρίου.
«Πυρά» κατά Ελ.Βενιζέλος και Aegean
Ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair Ντέιβιντ Ο’Μπράιεν εμφανίστηκε, όπως επισημαίνει το Βήμα, επικριτικός για τα τέλη του «Ελ.Βενιζέλος», τα οποία θεώρησε ως υπεύθυνα για τη μείωση της κίνησης του διεθνούς αερολιμένα.
«Το ότι φταίει η οικονομία είναι μία τεμπέλικη απάντηση» είπε και επικαλέστηκε το παράδειγμα του αεροδρομίου «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, το οποίο, όπως είπε, αναπτύσσεται.
Μάλιστα, τόνισε ότι στην περίπτωση του αεροδρομίου των Σπάτων η αναλογία μεταξύ εισερχόμενων ταξιδιωτών και μόνιμων κατοίκων είναι από τις μικρότερες.
Επίσης, μίλησε για ύπαρξη μονοπωλίου στην αεροπορική αγορά της Ελλάδας, το οποίο, όπως σημείωσε, είναι κακό για τη χώρα.
«Η μείωση της χωρητικότητας συμπιέζει τη ζήτηση» τόνισε και επισήμανε ότι η εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines οδήγησε τις τιμές προς τα πάνω και τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις προς τα κάτω. Μάλιστα, μίλησε για «τέλος του μονοπωλίου».
Ο κ. Ο’ Μπράιεν σχολίασε ότι «η κατάρρευση της αεροπορικής κίνησης της Αθήνας είναι μέρος του προβλήματος» και επισήμανε ότι «οι τιμές του αεροδρομίου πρέπει να μειωθούν, διότι είναι υπερπολλαπλάσιες των άλλων ευρωπαϊκών αερολιμένων».
«Κάνοντας αυτή την επένδυση, ελπίζουμε να τραβήξουμε την προσοχή και να “ξεκλειδώσουμε” τη δυναμική της Αθήνας» τόνισε. «Είναι τρελό η πόλη να έχει μόνο 12 εκατ. επιβάτες. Κάποιος κρατάει την Αθήνα όμηρο και εμείς είμαστε εδώ για να την απελευθερώσουμε» συνέχισε.
Όπως προέβλεψε, η εμπλοκή της ιρλανδικής εταιρείας χαμηλού κόστους θα οδηγήσει σε αύξηση της χωρητικότητας ανά διαδρομή και σε μείωση των τιμών. «Επενδύουμε τα χρήματά μας στην Ελλάδα. Ελπίζουμε η κυβέρνηση και οι αρμόδιοι να δουν την δυναμική της Αθήνας» είπε.
Ο κ. Ο’ Μπράιεν υποσχέθηκε ακόμη μεγαλύτερη εμπλοκή της Ryanair στην ελληνική αγορά εν όψει της παραλαβής 175 νέων αεροσκαφών, τα οποία είχε παραγγείλει τα προηγούμενα χρόνια, και μάλιστα μίλησε για 4 εκατ. επιβάτες ως το 2015.
«Υπάρχει τεράστια δυναμική στην Αθήνα» επανέλαβε και τόνισε ότι «το μόνο που πρέπει να κάνει το αεροδρόμιο, είναι να μειώσει τις τιμές».
Πάντως, ερωτηθείς σχετικά, τόνισε ότι οι πτήσεις ήρθαν για να μείνουν και δεν συνδέονται με τυχόν ειδική μεταχείριση της Ryanair από το «Ελ. Βενιζέλος».
AEGEAN: απόλυτα ανταγωνιστική αγορά
Η σημερινή ανακοίνωση της Ryanair «επιβεβαιώνει τη λειτουργία μιας απόλυτα ανταγωνιστικής αγοράς, στο πλαίσιο των ευρωπαϊκών αερομεταφορών, γεγονός που πάντοτε ισχυριζόταν η AEGEAN» αναφέρει ανακοίνωση της Aegean και προσθέτει:
«Αυτός είναι, άλλωστε, και ο λόγος που η συνένωση δυνάμεων των 2 ελληνικών αερομεταφορέων, της AEGEAN με την Olympic Air, ήταν απαραίτητη ώστε να δημιουργηθούν οι οικονομίες κλίμακας, για την αποτελεσματική λειτουργία και ανάπτυξη ενός ελληνικού αερομεταφορέα, που θα εκπροσωπήσει επάξια τη χώρα μας σε αυτή την κοινή ευρωπαϊκή αγορά. Σήμερα, μετά την ολοκλήρωση της συνένωσης, διαθέτουμε πλέον και τα ποσοτικά εχέγγυα για να ανταγωνιστούμε και να αναπτυχθούμε περαιτέρω».
«Είναι επίσης πολύ θετικό, ότι η σταθεροποίηση της χώρας μας και η σημαντική ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος, την καθιστούν πλέον πιο ελκυστική για επιπλέον δραστηριοποίηση ξένων αερομεταφορέων.»
» Η AEGEAN έχει επενδύσει πολύ πριν και συστηματικά τα τελευταία 4 χρόνια, με 8 βάσεις στο κέντρο και την Περιφέρεια της χώρας και έχει συμβάλει καθοριστικά σε πολύ δύσκολες εποχές στην στήριξη και ανάπτυξη του τουρισμού.»
» Παράλληλα, τόσο πριν όσο και μετά τη συνένωση με την Olympic Air, η AEGEAN έχει προσφέρει νέες πολιτικές χαμηλότερων ναύλων, όπως τις GoLight και Flex, που ξεκίνησαν τον Νοέμβριο του 2013. Οι πρωτοβουλίες αυτές βελτίωσαν σημαντικά το κόστος εισιτηρίου για τον Έλληνα καταναλωτή, τόσο στα κύρια δρομολόγια εσωτερικού, όσο και στις μικρές άγονες γραμμές.»
» Άλλωστε, για τον λόγο αυτό, η σωρευτική κίνηση των 2 εταιρειών στο εσωτερικό παρουσίασε σημαντική αύξηση 15% το δίμηνο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας, για πρώτη φορά μετά από 5 χρόνια συνεχούς ύφεσης και μείωσης.»
» Οι καταναλωτές το ξέρουν και το νιώθουν ήδη. Συνεχίζουμε δυναμικά με τα νέα δρομολόγια που έχουμε ανακοινώσει, έχοντας συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε αποτελεσματικά τις προκλήσεις φέρνοντας νέα οφέλη τόσο στους επιβάτες μας, όσο και στην οργάνωση και το προϊόν της εταιρείας μας» καταλήγει η ανακοίνωση της Aegean.
Ξενοδόχοι Αττικής: τονωτική ένεση για τον τουρισμό
Τη θετική εξέλιξη που αφορά στη δημιουργία βάσεων της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, χαιρετίζει η Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών–Αττικής και Αργοσαρωνικού (ΕΞΑΑΑ), χαιρετίζοντας παράλληλα κάθε ανάλογη θετική και ελπιδοφόρα πρωτοβουλία που ενισχύει την κίνηση προς την Ελλάδα και την Αθήνα ειδικότερα.
Οπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η ΕΞΑΑΑ, «μετά από εξαετή καθοδική πορεία για τον προορισμό και τα ξενοδοχεία της Αθήνας – Αττικής που η καταγεγραμμένη πτώση σε όλους τους δείκτες έφτασε έως και 40%, παρατηρούμε μια θετική για την ψυχολογία όλων αυξητική τάση των πτήσεων και της ζήτησης προς Αθήνα, που ελπίζουμε να έχει σταθερότητα και διάρκεια».
Πιθανή αύξηση της τουριστικής ζήτησης, προσθέτει, μπορεί να αποτελέσει «τονωτική ένεση» όχι μόνο για τον τουρισμό και τα ξενοδοχεία της Αθήνας, αλλά και για το εμπόριο, την εστίαση και τις λοιπές δραστηριότητες στην πόλη.
Παράλληλα επισημαίνει ότι «είναι απόλυτα εμφανής, τόσο η συμβολή της ηρεμίας των τελευταίων μηνών στην πρωτεύουσα -που επέδρασε στην αλλαγή του κλίματος- όσο και η μεγάλη δυναμική του προορισμού, ο οποίος σε πείσμα κάθε αρνητικής συγκυρίας εξακολουθεί να προσελκύει ως ‘πολλά υποσχόμενος’».
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Συνταγή: Σπιτικά σπανακοπιτάκια
- Το διπλό μήνυμα Ανδρουλάκη για τα σενάρια συγκυβέρνησης, τα «καρφιά» κατά Τσίπρα και το νέο «άνοιγμα» σε ΣΥΡΙΖΑ και ΝΕΑΡ
- Διαφθορά μετρημένη σε δισ.: Από τα βοσκοτόπια του ΟΠΕΚΕΠΕ στα σαλόνια των Βρυξελλών
- Food Authority Recalls Kinder Chocolates Over Hidden Gluten Risk
- Τα οκτώ beauty trends που θα «φορεθούν» πολύ μέσα στις γιορτές
- Τι έκαναν οι Τζάστιν Τριντό και Κέιτι Πέρι με τον Φούμιο Κισίντα και τη σύζυγό του, Γιούκο;

