Toyota FCV Concept: Το επόμενο υδρογονοκίνητο «βήμα»
Μια νέα πρωτότυπη εκδοχή του υδρογονοκίνητου οχήματος που θα οδηγηθεί στην παραγωγή από το 2015 θα παρουσιάσουν οι Ιάπωνες, σε παγκόσμια πρεμιέρα, στην έκθεση του Τόκυο η οποία ανοίγει τις πύλες της στις 20 Νοεμβρίου.
Η ιαπωνική φίρμα επιφυλάσσει για την έκθεση του Τόκυο την νέα και εξελιγμένη εκδοχή του υδρογονοκίνητου πρωτοτύπου της, το οποίο έχει προγραμματιστεί να περάσει στην παραγωγή από το 2015.
Το FCV Concept αποτελεί προπομπό της έκδοσης παραγωγής του αυτοκινήτου και αισθητικά, αναμιγνύει τα νέα στοιχεία που έχουν προκύψει στο σχεδιαστικό κώδικα της φίρμας, όπως η γρίλια σε μοτίβο κλεψύδρας με τις αναλογίες ενός sedan με διαστάσεις 4,87 μ. μήκος, 1,81 μ. πλάτος και 1,535 μ. ύψος και μεταξόνιο 2,78 μέτρων, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενηλίκους επιβάτες.
Όπως και να έχει, αυτό που έχει σημασία στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι αυτό που φαίνεται αλλά αυτό που βρίσκεται κάτω από τις μεταλλικές του επιφάνειες. Το πρωτότυπο εξοπλίζεται με δύο δεξαμενές κυψελών καυσίμου υψηλής πίεσης (70 Mpa)που τοποθετούνται κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και οι οποίες αρκούν για να παράγουν τόση ηλεκτρική ενέργεια όση χρειάζεται ένα μέσο ιαπωνικό νοικοκυριό για επτά ημέρες, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει η Toyota.
Αυτό στην περίπτωση του FCV σημαίνει ότι η αυτονομία του φτάνει «τουλάχιστον» τα 500 χλμ. ενώ, η ισχύς του ανέρχεται σε 100 kW. Όσο για τη διαδικασία πλήρωσης των δεξαμενών διαρκεί μόλις τρία λεπτά όπως χαρακτηριστικά σημειώνουν οι Ιάπωνες.
auto.in.gr
- Χαμός με Τερίμ και Παναθηναϊκό – Τι λένε στην Τουρκία (pics)
- H διατροφή που προστατεύει από καρδιακές παθήσεις και καρκίνο
- Λονδίνο: Τρόμος σε λούνα παρκ: Παιχνίδι «εκτόξευσε» μητέρα 8 παιδιών (βίντεο)
- «Φόνισσα»: To «σκοτάδι» στις σελίδες του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη
- Ο Μητσοτάκης θα καταγγείλει τη Συμφωνία των Πρεσπών αν παραβιαστεί, λέει ο Γεωργιάδης
- Τερίμ: «Τα πλάνα μας για τη νέα σεζόν δεν ταυτίζονταν με τον Αλαφούζο και αποφασίσαμε να μην συνεχίσω»