Μετά τις πληροφορίες ότι στις συζητήσεις για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου του γαλλικού ομίλου εκτός από τη γαλλική κυβέρνηση, συμμετέχει και η κρατική κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Dongfeng Motors, ο Γάλλος υπουργός βιομηχανίας, Arnaud Monterbourg έσπευσε να καθησυχάσει, το θόρυβο που επακολούθησε διαβεβαιώνοντας ότι η PSA/Peugeot-Citroen “θα παραμείνει γαλλική”.

Ωστόσο, όπως επεσήμανε ο Γάλλος αξιωματούχος μετά από σχετική ερώτηση αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει κινεζική συμμετοχή στην νέα μέρα της PSA/Peugeot-Citroen.

«Δεν είπα αυτό. Αυτό που είπα είναι ότι η εταιρεία θα παραμείνει στη Γαλλία και θα συνεχίσει να είναι γαλλική», διευκρίνισε ο A. Monterbourg.

Σε κάθε περίπτωση, μια πιθανή συμφωνία στο σχέδιο αύξησης μετοχικού κεφαλαίου στο γαλλικό όμιλο προβλέπει σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες ότι τόσο η Dongfeng Motors όσο και η γαλλική κυβέρνηση θα συνεισφέρουν με 1,5 δισεκατομμύριο ευρώ, με αντάλλαγμα ποσοστό συμμετοχής 20-30% στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Αν επαληθευτεί το παραπάνω σενάριο και πραγματοποιηθεί η αύξηση κεφαλαίου, θα σημαίνει επίσης ότι η οικογένεια Peugeot θα χάσει τον έλεγχο της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς το μερίδιό της στο γαλλικό όμιλο το οποίο ανέρχεται σε 25,4%, και το 38,1% σε δικαιώματα ψήφου που διατηρεί, θα μειωθεί αναλογικά με την τροποποίηση της μετοχικής σύνθεσης.

auto.in.gr