The Ιtalian Job: Συνέντευξη με τον αναβάτη του ΜοtoGP, Andrea Iannone
Ο αναβάτης της δορυφορικής Ducati της Pramac Racing Team, γνωστός και ως ο "Μανιακός Τζο", μιλάει στο in.gr.
Ο Ιταλός αναβάτης, Andrea Iannone, ξεκίνησε την καριέρα του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην κατηγορία των 125 κ.εκ. το 2005 με Αprilia. Κατόπιν μεταπήδησε στην Honda και την Moto2 όπου κατέκτησε δύο τρίτες θέσεις στην τελική κατάταξη του πρωταθλήματος οδηγών (2011, 2012).
Είναι γνωστός τόσο για το ταλέντο του όσο και για το μεσογειακό του ταμπεραμέντο και την επιθετική οδήγηση.
Το 2009, στο Misano, είχε κατηγορηθεί για «αντιαθλητική» συμπεριφορά επειδή κουτούλησε τον Ισπανό Pol Espargaro κατά τη διάρκεια ενός καβγά που έστησαν μετά από τη σύγκρουση και την επακόλουθη πτώση τους, λίγο πριν το τέλος του αγώνα.
Οι χορηγοί του εξέφρασαν έντονα τη δυσαρέσκειά τους ξηλώνοντας τα λογότυπα από τη μοτοσικλέτα του και τα έξτρα μηδενικά από τον τραπεζικό του λογαριασμό. Προκειμένου να μην λήξει η καριέρα του πριν καν αρχίσει, ο νεαρός Ιταλός υποχρεώθηκε να εκφράσει δημόσια συγγνώμη για το περιστατικό.
Το 2013, σε ηλικία 23 ετών, ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία του ΜοtoGP με Ducati αυτή την φορά. Είναι ένας από τους δύο ημιεργοστασιακούς οδηγούς της Pramac Racing Team για τη φετινή σεζόν.
Τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής δεν είναι ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά ούτε για τον ίδιο αλλά ούτε και για την ομάδα του. Οι Ducati, παρόλο που διαθέτουν τον πιο ισχυρό κινητήρα σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δεν έχουν καταφέρει να διαχειριστούν ιδανικά αυτή τη δύναμη και να την αξιοποιήσουν στην πίστα.
Το μόνιμο παράπονo του Iannone από την αρχή της σεζόν αφορά στα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσικλέτας του. Στον τελευταίο γύρο του πρωταθλήματος στο Sachsenring της Γερμανίας, είχε την ευκαιρία να τρέξει με νέα μοτοσικλέτα, την πειραματική Desmosedici με κωδικό όνομα GP 13.1.
Τελικά, μετά από μία θεαματική πτώση στα ελεύθερα δοκιμαστικά η οποία είχε ως συνέπεια να βγάλει τον ώμο του, οι γιατροί δεν του επέτρεψαν να συμμετάσχει στον αγώνα ενώ αμφίβολη είναι η συμμετοχή του και για τον επόμενο γύρο στη Laguna Seca των ΗΠΑ.
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου που έδωσε στο πλαίσιο των εγκαινίων του Αthens Ducati Store, μια μόλις εβδομάδα πριν από το ατύχημά του, ο Andrea Iannone αποκάλυψε μεταξύ άλλων ότι ο Valentino Rossi υπήρξε ανέκαθεν το είδωλό του. Τώρα πλέον μπορεί να υπερηφανεύεται ότι είναι και φίλος του.
Ενδιαφέρουσα ήταν η θεωρία που ανέπτυξε για το έλλειμμα ανταγωνιστικότητας που παρουσιάζει η Ducati τα τελευταία χρόνια. O Ianonne απέδωσε την αδυναμία στην αλλαγή των κανονισμών που αφορούν στους προμηθευτές ελαστικών και στην επιλογή της μονομάρκας για όλους τους κατασκευαστές.
«Μέχρι το 2006-7», εξήγησε ο Iannone, «η Bridgestone έφτιαχνε λάστιχα αποκλειστικά για την Ducati και τα προσάρμοζε τόσο στις ανάγκες της μοτοσικλέτας όσο και του κάθε αναβάτη ξεχωριστά. Κατόπιν αυτό άλλαξε και η Bridgestone είναι πλέον ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών του πρωταθλήματος. Η Yamaha και η Honda προσαρμόστηκαν γρήγορα σε αυτή την νέα συνθήκη. Η Ducati προσπαθεί ακόμη».
Ωστόσο, υποστήριξε ότι έχει γίνει ήδη πολλή δουλειά σε επίπεδο εξέλιξης ενώ πιστεύει ότι μετά τον «συνεταιρισμό» με την Audi είναι θέμα χρόνου για την Ducati να πλασαριστεί ξανά στο βάθρο.
Τις υπόλοιπες, πιο «πικάντικες» εξομολογήσεις του θερμόαιμου Ιταλού μπορείτε να απολαύσετε στo βίντεο της συνέντευξης που παραχώρησε στο in.gr.
auto.in.gr
- Κακοκαιρία Byron: Ήχησε το 112 στην περιοχή «Ποντιακά» Ελευσίνας – Πιθανή υπερχείλιση του ποταμού
- Ο Κουέντιν Ταραντίνο τελικά «δεν αντέχει» τους μισούς ηθοποιούς του Χόλιγουντ – Και πιο πολύ τον Όουεν Γουίλσον
- Πούτιν: Θερμή υποδοχή του Ρώσου προέδρου στην Ινδία – Στο επίκεντρο το πετρέλαιο, υπό την πίεση των ΗΠΑ
- Το Παγκόσμιο Κύπελλο… ξεκινάει: Το βράδυ της Παρασκευής η κλήρωση του Μουντιάλ 2026
- Κακοκαιρία Byron: Υπερχείλισε ποταμός – Κινδύνευσαν τουρίστες και κάτοικοι στη Φοινικούντα
- Αγρότες: Χιλιάδες τρακτέρ στους δρόμους, «η πιο μεγάλη κινητοποίηση από το 2016» – Στα σκοινιά η κυβέρνηση