Λίγο πριν την έναρξη των πωλήσεών της στην ελληνική αγορά, η τρίτη γενιά της Octavia βρίσκεται ήδη στα εμπορικά κέντρα «The Mall» στο Μαρούσι και «Athens Metro Mall» στον Αγ. Δημήτριο αλλά και στο «Mediterranean Cosmos» της Θεσσαλονίκης πραγματοποιώντας την πρώτη της γνωριμία με το ελληνικό κοινό.

Επενδύοντας στην εξαιρετική σχέση αξίας / τιμής που χαρακτήριζε τις δύο προηγούμενες γενιές της, συνδυάζει τη νέα σχεδίαση με τους μεγαλύτερους χώρους και την πλήρη γκάμα κινητήρων με εξελιγμένα συστήματα άνεσης και ασφάλειας.

Παράλληλα η νέα Octavia προβάλλει τη «Simply Clever» φιλοσοφία της Skoda με στόχο να βελτιώσει τις επιδόσεις της και στο πεδίο των πωλήσεων που μετρούν ήδη 3,7 εκατ. μονάδες παγκοσμίως.

auto.in.gr