Ο Lewis Hamilton πιστεύει ότι οι πιθανότητες για καλύτερα αποτελέσματα θα εξαρτηθούν από την πρόοδο που έχει κάνει στο θέμα του φρεναρίσματος.

Ο πιλότος της Mercedes, o οποίος στους έως τώρα αγώνες αντιμετώπισε πρόβλημα με τον χειρισμό της W04 στη διαδικασία του φρεναρίσματος, φοβάται ότι εάν αυτό συνεχιστεί και στο Grand Prix του Καναδά, θα επηρεάσει σημαντικά τον ρυθμό του.

«Όλα έχουν να κάνουν με τα φρένα. Έχουμε ένα πολύ καλό μονοθέσιο και ο Nico το έχει αποδείξει. Η αίσθηση είναι αυτή που παίζε τεράστιο ρόλο. Πρέπει να νιώθεις ένα με το μονοθέσιο κι εγώ ακόμη δεν το έχω καταφέρει», δήλωσε ο Βρετανός.

Ο L. Hamilton έχει πλούσιο ιστορικό στην πίστα του Gilles Villeneuve. Μετράει ήδη τρεις νίκες και τρεις pole position στους πέντε αγώνες που έχει στο ενεργητικό του, ενώ σε όλες τις περιπτώσεις ήταν γρηγορότερος από τον team mate του.

«Το κλειδί της επιτυχίας στο συγκεκριμένο circuit είναι τα φρένα της τελευταίας στιγμής. Πάντα ήμουν από τους πιλότους που έκανα το πιο οριακό φρενάρισμα και γι’ αυτό είχα καλά αποτελέσματα. Φέτος δεν κάνω το ίδιο και γι’ αυτό δεν τα έχω πάει καλά μέχρι τώρα», σχολίασε ο L. Hamilton.

Όπως είπε, έχει κάνει πολλές δοκιμές στον προσομοιωτή, αλλάζοντας διάφορες τεχνικές. «Αντί να φρενάρεις στα 100 μέτρα, μπορείς να αφήσεις το γκάζι στα 120 μέτρα και να φρενάρεις στα 80 μέτρα, ή και αργότερα, σε συνδυασμό με τα κατεβάσματα στο κιβώτιο ταχυτήτων», είπε εξηγώντας τα μυστικά της διαδικασίας.

«Αν πριν από τη στροφή φοβάσαι ότι φρενάροντας θα μπλοκάρεις τους τροχούς, ασυναίσθητα κόβεις ρυθμό. Αν πάλι, δεν έχεις αίσθηση των φρένων και μπλοκάρεις τους τροχούς, φθείρεις πολύ γρήγορα τα ελαστικά» είπε ο πιλότος της Mercedes εξηγώντας το πρόβλημά του.

«Ο τρόπος που ανοίγεις το γκάζι, ο τρόπος που φρενάρεις και πολλά άλλα, επηρεάζουν τον τρόπο λειτουργίας των ελαστικών. Ο Nico τα καταφέρνει τέλεια σ’ αυτό τον τομέα. Εγώ χρειάζομαι βελτίωση», κατέληξε.

auto.in.gr