Nissan Micra 2013: Η αισθητική ενηλικίωση του Micrου Ιάπωνα
Με εκτεταμένες αλλαγές που εντοπίζονται κυρίως στη σχεδίαση, το ανανεωμένο Micra αποκτά περισσότερο δυναμισμό περισσότερα κοινά στοιχεία με τα υπόλοιπα, πιο πρόσφατα μοντέλα της Nissan αλλά και lifestyle πινελιές σε επίπεδο αισθητικής και εξοπλισμού.
Οι Ιάπωνες αποκάλυψαν την ανανεωμένη εκδοχή του “μικρού” τους, Micra. Όπως αποκαλύπτει, μια απλή ματιά στις επιφάνειές του, το νέο Micra αποχωρίζεται την μέχρι σήμερα γνωστή του εικόνα, προς όφελος μιας πιο δυναμικής και αρρενωπής εμφάνισης που, παράλληλα, το φέρνει πιο κοντά στα σύγχρονα -σχεδιαστικά- μέτρα της Nissan.
Έτσι ο κύριος όγκος των αλλαγών εντοπίζεται στο μπροστινό τμήμα με την ανασχεδίαση όλων των στοιχείων που το συναποτελούν, ενώ, όσο το βλέμμα προχωρά προς τα πίσω, τόσο λιγότερο αισθητές είναι και οι διαφορές. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υφίστανται, όπως αποδεικνύουν οι διαφορετικές γραμμές του προφυλακτήρα και τα τεχνολογίας LED, πίσω φωτιστικά σώματα.
Παράλληλα, με την νέα του εικόνα, το Micra αποκτά και περισσότερες επιλογές εξοπλισμού, δίνοντας στους ιδιοκτήτες του, τη δυνατότητα να επιλέξουν, μεταξύ άλλων, στοιχεία όπως, νέου σχεδιασμού ζάντες, πανοραμική ηλιοροφή, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος, καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος και αποχρώσεις από μια μεγαλύτερη παλέτα.
Αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό, διαθέτοντας ανανεωμένες επιλογές σε ό,τι αφορά υλικά και σχεδιαστικές λεπτομέρειες, αλλά, κυρίως. σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό ο οποίος είναι πλουσιότερος, διαθέτοντας, αναλόγως με την έκδοση, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικούς καθρέφτες, αυτόματα φωτιστικά σώματα και υαλοκαθαριστήρες, Bluetooth, φώτα ομίχλης, ενώ στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό και το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης NissanConnect το οποίο, με τη σειρά του, διαθέτει αυξημένων διαστάσεων οθόνη και περισσότερες λειτουργίες.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες δεν έχουν υπάρξει αλλαγές, κατ’ επέκταση το ανανεωμένο Micra θα διατίθεται με το γνωστό τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 1,2 λίτρων με απόδοση 80 ίππους και τον ίδιας χωρητικότητας DIG-S, με απόδοση 98 ίππους ο οποίος υπόσχεται εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 95 γραμμ./χλμ. και κατανάλωση καυσίμου 4,1 λίτρων/100 χλμ. Τα μηχανικά σύνολα μπορούν να συνδυαστούν είτε με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων είτε, προαιρετικά, με CVT κιβώτιο.
auto.in.gr
- «Συμφωνία Γκρέμιο και Τετέ – Αποφασίζει ο Παναθηναϊκός»
- Γάζα: Ανασύρθηκαν 25 πτώματα, ανάμεσά τους και μιας Παλαιστίνιας δημοσιογράφου – Ερειπωμένες οι πόλεις
- Άρης Μουγκοπέτρος: Παραιτείται ο δικηγόρος του – Αναλαμβάνει την εν διαστάσει σύζυγό του
- Η Γέννηση του Ιησού δεν μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα – Είναι μια ιστορία σφαγών, φόβου και προσφυγιάς
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι
- Το χιουμοριστικό challenge των Μουζακίτη και Μπότη: Ο εξυπνότερος, ο ομορφότερος και ο πιο… υπναράς


