Αύξηση της τάξεως του 4,4% στα 3,4 εκατ. ευρώ σημείωσε το πρώτο τρίμηνο του 2013 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της εταιρείας Παπουτσάνης ΑΒΕΕ.

Από τις παραπάνω πωλήσεις, το 20% περίπου αφορά πωλήσεις επωνύμων προϊόντων Παπουτσάνης στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 20% πωλήσεις προς τη ξενοδοχειακή αγορά και το υπόλοιπο περίπου 60% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις.

Το 39% περίπου του ετήσιου κύκλου εργασιών αφορά σε εξαγωγές.

Το μικτό κέρδος της χρήσης ανήλθε σε 0,86 εκατ. ευρώ, έναντι 0,62 εκατ. το α΄τρίμηνο του 2012.

Το αντίστοιχο μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε σε 25,1% για την τρέχουσα χρήση έναντι 18,9% για το 2012.

Η συνολική βελτίωση του μικτού κέρδους οφείλεται στην ανάπτυξη των πωλήσεων, την συνεχιζόμενη προσπάθεια μείωσης των γενικών βιομηχανικών δαπανών και βελτιστοποίησης του προϊοντικού μίγματος, σύμφωνα με την εταιρεία.

Τα λειτουργικά έξοδα της εταιρίας (έξοδα διοίκησης και διάθεσης) αυξήθηκαν σε 0,82 εκατ. ευρώ από 0,67 εκατ. ευρώ, λόγω αύξησης των δαπανών για την προώθηση και επικοινωνία (marketing) των προϊόντων και της αύξησης του κύκλου εργασιών.

Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε ζημίες 0,063 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 0,166 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2012. Τα αποτελέσματα του Ομίλου μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε κέρδη 0,036 εκατ. ευρώ το 2013, σε σχέση με ζημίες 0,213 εκατ. ευρώ το 2012.

Τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών εξόδων και αποσβέσεων (EBIDTA) διαμορφώθηκαν σε κέρδη 0,335 εκατ. ευρώ, βελτιωμένα κατά 27%.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ